התחברות
הרשמה
לא אכלתי כלום מהבוקר כי פשוט לא הייתי רעבה ואז..
ראיתי שיש צום תענית אסתר עד מתי נפסק הצום? אתם חושבים שאני צריכה לצום?
6 במרץ 2023, 12:26
אוכל
תיאבון
3 תשובות
לא
ולא יודע
ב
בובספוג הגבר על חלל
מסתיים בשש וואלה קטן עלייך
S
Sono Un Simpatico
תצומי אץ את חושבת שאת רוצה לצום
והצום נגמר בסביבות שש
מ
מוזיקליסטית
באותו הנושא:
בגלל שהלך לי בבגרות חרא אני לא אכלתי מהבוקר כלום..נורא?
לא אכלתי כלום מהבוקר יש לי הפרעות אכילה?
מהבוקר לא אכלתי כלום ואין לי תאבון האוכל לא עובר מה לעשות?
לא אכלתי כלום מהבוקר
ההורים שלי בחול ואין כלום לאכול והסופר סגור מה לעשות דחוף לא אכלתי מהבוקר
הגיוני שלא אכלתי כלום מהבוקר ואני לא רעבה בכלל?
לא אכלתי כלום מהבוקר כמה זה נורא ?
זה בסדר שלא אכלתי כלום מהבוקר ואני לא רעבה בכלל?
לא אכלתי מהבוקר כלום, זה בסדר?
לא אכלתי כלום מהבוקר מה כדאי לאכול?
לא אכלתי כלום מהבוקר.. זה רע?