3 תשובות
ככה הוא אוכל
כל אחד בקצב שלו
לפחות הוא אוכל:)
כל אחד בקצב שלו
לפחות הוא אוכל:)
כנראה הוא פשוט רגיל לזה, אולי יש בזה משהו פסיכולוגי, אבל אני לא בטוחה מה וזה לא בטוח.
תקשיב אל תשפוט אותו ואולי באמת מה שאני אגיד אשמע כמו שפיטה אבל אולי יש לו אישיו עם אוכל אז בגלל זה הוא אוכל מהר אי אפשר לדעת הכי חשוב להיות חבר טוב שירגיש בנוח שיאכל מהר לאט שיעשה מה שטוב לו העיקר שהוא מרגיש בנוח
באותו הנושא: