7 תשובות
מבינה לגמרי גם אינ לא רואה את עצמי בזוגיות אבל לשנינו יש עוד זמן. זה יכול להשתנות. האופי וההתנהגות משתנים עם השנים ובסופו של דבר תמצא את האחד או האחת שלך.
למצוא בני זוג זה משהו טבעי שיבוא בצורה טבעית. אף אחד לא נולד כדי להיות בודד
בסוף תמצא, מוצאים בדרכים מוזרות לפעמים, אני נגיד עכשיו עם מישהו שראיתי לפני שנתיים ולא חשהתי שאני אדבר איתו בחיים
אנונימית
אני מסכימה איתך
דיברתי על זה עם סבתא שלי והיא אמרה לי:
"בסוף לכל סיר יש מכסה"
דיברתי על זה עם סבתא שלי והיא אמרה לי:
"בסוף לכל סיר יש מכסה"
לא תמיד
ואתה תמיד יכול לעבוד על זה, קודם על עצמך ואז על מציאת בת זוג
ואתה תמיד יכול לעבוד על זה, קודם על עצמך ואז על מציאת בת זוג
הכל טוב זה יבוא מתישהו כשתהיה מוכן וכשתרצה
לא, יש כאלה שלא מוצאים
באותו הנושא: