8 תשובות
לא אנשים איבדו את זה לגמרי
סלינה גומז כי אני מעריצה שלה
סלינה יפהשליי
האמת לא יודעת משום מה בחיים לא באמת אהבתי את היילי, אני לא שונאת אותה וחושבת שהיכ מעתיקה הכל מסלינה כמו שאומרים אבל סלינה פשוט עושה פחות בעיות וכזה
האמת לא יודעת משום מה בחיים לא באמת אהבתי את היילי, אני לא שונאת אותה וחושבת שהיכ מעתיקה הכל מסלינה כמו שאומרים אבל סלינה פשוט עושה פחות בעיות וכזה
סלינה חד משמעית. היא מדהימה גם כבן אדם שיש לו השפעה וכוח לתרום וגם כזמרת ופרפורמרית.
בין הזמרות היחידות שאני תמיד אוהב את המוזיקה ואחזור למוזיקה שלהן תמיד למרות שהז'אנר שאני שומעת לא קשור ככ לשלה
היא גם מעלה מודעות לדברים שלא מעלים אליהם מודעות ומנרמלת דברים
והיילי פשוט ההשפעה היחידה שלה זה בסטייל והיא נכנסת לדרמות באמת מיותרות
בין הזמרות היחידות שאני תמיד אוהב את המוזיקה ואחזור למוזיקה שלהן תמיד למרות שהז'אנר שאני שומעת לא קשור ככ לשלה
היא גם מעלה מודעות לדברים שלא מעלים אליהם מודעות ומנרמלת דברים
והיילי פשוט ההשפעה היחידה שלה זה בסטייל והיא נכנסת לדרמות באמת מיותרות
שואל השאלה:
כן אבל סלינה לא אנטישמית?
תקנו אותי עם זה לא נכון
כן אבל סלינה לא אנטישמית?
תקנו אותי עם זה לא נכון
אנונימית
^לאלאלאלא חס וחלילה
לא היא לא אנטישמית
אולי היא העלתה משהו פעם כשכולם העלו בעד פלסטין אבל אני לא בטוחה וזה לא כזה מעניין אותי כי כולם היו תחת השפעה של כולם
אולי היא העלתה משהו פעם כשכולם העלו בעד פלסטין אבל אני לא בטוחה וזה לא כזה מעניין אותי כי כולם היו תחת השפעה של כולם
שואל השאלה:
היא לא כתבה פעם "התפללו למען עזה"? לא יודעת למה אני ממש בטוחה שהיא כתבה את זה פעם
היא לא כתבה פעם "התפללו למען עזה"? לא יודעת למה אני ממש בטוחה שהיא כתבה את זה פעם
אנונימית
באותו הנושא: