3 תשובות
כן הייתי שם היה מטורף איזה חיות
היה מכות והוציאו סכין על מישהו והיו נפצים
יציאת מצרים הייתה פחות גרועה מזה היה שם מזעזע לא הפסיקו לדחוף אותי
שואל השאלה:
היו נפגעים?
אנונימית
לא יודעת לא חושבת ברחתי משם זה היה מזעזע