6 תשובות
תתקלח
תתקלח, תצחצח שיינים
זה מצחיק,
לא נורא
תחייה עד שזה יעבור, תתיז על עצמך בושם אם זה כל כך מפריע לך.
בכל מקרה, במסיבה יש כל כך הרבה אנשים וריחות
אף אחד לא יריח את העמבה שלך
את האמת, שיש ריח מכל הגוף עם תזיע
אבל לא נורא קרה לי גם וכן יש ריח.
בהזעה מהיידים זה מתבטא בדרכ