6 תשובות
כן
לא לא הגיוני את הופכת לגוק כנראה תבדקי את זה אצל רופא
שואל השאלה:
אני גם חשבתי^
אנונימית
כן, כמובן!
ריקנות זה שם העיינין.
הנשמה בוכה איילוואיקה רחמו עליה קצת בנות ישראל בורא עולם מתגעגע לבנות היקרות שלו:')
אנונימית
נמאס לך מהזיוף והטיזנבי אני בטוחה למה שתרד דמעה של אמת ככה סתם?
אנונימית
שואל השאלה:
חייבת לומר שלא הבנתי מה כתבת משורה 3^^
אנונימית
באותו הנושא: