4 תשובות
לא, תהניי
ביקשו ממך, אז זה לא מביך
אני הייתי באה אבל שמה בתיק בגדים למקרה ש
במקסימום שימי את הפיגמה בתיק ותחליפי שם
באותו הנושא: