7 תשובות
מבקש סליחה
מתנצל ולא עושים את זה למה שתרד עלייה היא ידידה שלך
שואל השאלה:
כי זה היה בצחוק שמעו אני לא יצאתי 10 אני יודע אבל מה החבר הזה חרא?
כי זה היה בצחוק שמעו אני לא יצאתי 10 אני יודע אבל מה החבר הזה חרא?
אנונימי
לא, אתה החרא בסיפור
לא יורד עלייה יותר בחיים ומתנצל
מתנצל ועושה חשבון נפש. התנהגות נוראית
מתנצל בפניה
באותו הנושא: