4 תשובות
שואל השאלה:
עכשיו תקשיבו, יכול להיות שאין פה שום דבר שבא להעשות בכוונה תחילה, אני לא עפה על עצמי, ברור לי שהיא במקום אחר בחיים וגם אני הכל טוב, זה גם לא מציק לי מצידי שתשאיר אבל באמת מעניין אותי למה! במיוחד כשבהייליטים אחרים נמצאת הבת זוג שלה. אז זה נראה לי מוזר, אתן מבינות? אשמח שתעזרו לי להבין מה קורה ומה אתן חושבות
אנונימית
לא לסבית אבל פשוט יכול להיות שהיא מהאנשים שלא מוותרים על שום תקופה שהייתה להם בחיים כנראה מה שהיא ביניכם היה לה חשוב לא רק זוגי אלא גם חברי
שואל השאלה:
וואלה יש מצב שאת צודקת..
אבל איך התמונה הקיטשית לא מפריעה לבת זוג שלה חחח איזה תסביך אני אוכלת
אנונימית
עזבי את אל תאכלי תסביכים אם היא תרצה ממך משהו שתפנה אלייך שלא תרמוז יש לה בת זוג אז אני גם לא חושבת שזה רמיזה
בינה לבין הבת זוג שלה שהן יסתדרו
אני חושבת שכדאי לך להפסיק לעקוב אחריה מפקטיבי כי זה יעזור לך גם להתקדם הלאה