התחברות הרשמה

אם לד פעמי אני לא אצחצח שיניים זה בסדר?

4 במרץ 2023, 00:03
שינייםצחצוח שינייםהלבנת שינייםבריאות השןמשחת שיניים    
6 תשובות
זה בסדר
י
יאפ זו אני❤
כן
א
איגור27291
כן
N
Nicki M
כן
I
It's happening again
שואל השאלה:
כי יש לי 2חורים קטנים
הם לא יגדלו נכון? אם זה חד פעמי
אנונימית
נכון
I
It's happening again
באותו הנושא:
זה בסדר שחד פעמי לא אצחצח שיניים לפני השינה?
זה בסדר אם אני לא אצחצח שיניים חד פעמי? לא בא לי להעיר את ההורים שלי
אם אני אצחצח שיניים פעם בכמה ימים במקום כל יום השיניים שלי ירקבו?
יקרה משהו אם אני לא אצחצח שיניים פעם אחת?
זה בסדר אם אני אצחצח שיניים אחרי ארוחת בוקר?
זה נורא אם אני לא אצחצח שיניים חד פעמי?
אם לא אצחצח שיניים פעם אחת זה קריטי?
זה בסדר אם אני לא אצחצח שיניים רק הלילה הזה?
זה בסדר אם אני לא אצחצח שיניים רק הלילה?
אם אני אצחצח עכשיו את השיניים 50 פעם ברצף מה יקרה?
אם אני אצחצח שיניים והתקלח לפני שכיפור ניכנס זה בסדר?