6 תשובות
אין מגמות בכיתה ז עם אני לא טועה זה בכיתה ט או י מתחיל
אנונימית
שואל השאלה:
יש בתי ספר שאין בהם וכאלו שיש
ואצלי יש לציונים גבוהים
אני יכול להגיד על מדעיות של אליאנס אתה לומד אבל עברתי לעירוני ג (חיפה )אני כיתה י מדעית ודי קשה לי אז אני צריך לדעת איזה עיר /בית ספר את/ה רוצה להיות
שואל השאלה:
כיתה ז בית ספר גוונים קדימה צורן
כן. אני הלכתי לכיתה שמרחיבים בה מתמטיקה ומדעים בלי שום הבנה במדעים וגם קצת סלידה מזה
פשוט לא הייתי טובה במדעים ביסודי ונראה לי הוצאתי 90 85 בתעודה, משהו כזה

עכשיו במבחנים במדעים אני מקבלת כל הזמן מעל 90. בכימיה/ביולוגיה קיבלתי בתעודה 95 ובפיזיקה 91. ברור שכל אחד והמומחיות שלו, אבל אני מניחה שאם קיבלת 100 את כן אוהבת את המקצוע, ולכן אני חושבת שאת כן תהני ותתענייני וזה המפתח להצליח במדעים. אני לא איזו גאונה, אני פשוט מתחברת לזה ומצליחה, אז אם את אוהבת את זה אני ממש ממליצה ללכת

כמובן שגם אם את מבינה את החומר את עדיין צריכה להתאמן. בפיזיקה לתרגל הרבה ולשנן את הנוסחאות, ובכימיה/ביולוגיה להבין מה עומד מאחורי זה. יש קשיים, בכיתה ז הייתי ממוצעת. אבל אז אני החלטתי להשתפר והצלחתי, אז אני מאמינה שגם את תוכלי אם לא תצליחי

וחוץ מזה, אני חושבת שאת תוכלי לצאת מהמגמה אם לא תצליחי
בהצלחהה
שואל השאלה:
תודה רבה