12 תשובות
נורמלי אבל מעצבן אני מודה
זה לא אמור להפריע לך, תשים אוזניות
מעצבן אבל כן
חח אני בוכה
למה זה מפריע לך? אי אפשר לצפות מכולם להיות בשקט ולפעמים זה קורה להם בגלל קושי
זה לא תמיד משהו שאפשר לשלוט בו
זה לא תמיד משהו שאפשר לשלוט בו
שואל השאלה:
כי זה מוציא מריכוז וחוץ מזה לא כל אחד צריך לצרוח כמו משוגע
כי זה מוציא מריכוז וחוץ מזה לא כל אחד צריך לצרוח כמו משוגע
אנונימי
שואל השאלה:
וזה חדר כושר לא מכון ליווי
וזה חדר כושר לא מכון ליווי
אנונימי
זה מושך וסקסי מה אתה מתלונן עליהם תתאמן בשקט קנאי
אנונימי
כן אבל זה לא ממש בסדר לדעתי,
זה סתם מבהיל
זה סתם מבהיל
אמאלה אנונימי אהבתי אהבתי
תשים אוזניות.
יש כאלה שעושים את זה וזה בדכ נובע ממאמץ
סביר להניח שהם לא "יחטיפו לך איזה אחת" אבל הם פשוט לא יעשו אם זה כלום כי זה בא להם אוטומטית
יש כאלה שעושים את זה וזה בדכ נובע ממאמץ
סביר להניח שהם לא "יחטיפו לך איזה אחת" אבל הם פשוט לא יעשו אם זה כלום כי זה בא להם אוטומטית