11 תשובות
כי יש לנשים מסוימות משיכה לאגו ולביטחון העצמי שבחורים "רעים" מייצגים
בטח אתה גר בצפון
כי יש בנות שאוהבות את זה
אנונימי
שואל השאלה:
אני גר באשדוד אחי, הכי הארדקור
אולי כשהן היו בנות 14 אבל אנחנו בני 18 וזה כבר לא ככה
אנונימי
כי אנחנו אוהבות בנים עם בטחון והדרך כלל זה בא עם עוד גמה דברים אז נראה נקרא רעים

המילה רעים לר אומרת שהמשמעות רעים
מה שהראשונה אמרה בקיצור
שואל השאלה:
להיות עם ביטחון עצמי לא אומר להיות רע
תעשי הפרדה
אנונימי
חח אןקי אז מישהי פה ראתה בן רע שאין לו ביטחון? זה פשוו לר מסתדר
לר קשור
שואל השאלה:
על מה את מדברת חמודה.
ביטחון עצמי הוא לא בהכרח תכונה של אדם רע.
את חושבת על רוע במושג של בן שעושה מה שבא לו ושיש לו בטחון עצמי והוא דומיננטי. אלו לא תכונות רעות.
אלא אם תגידי לי שאת אוהבת גברים שמזלזלים בך, משפילים אותך ומתנהגים אלייך כמו לכלום, אלו באמת גברים רעים.
אנונימי
חחח קראת לי חמודה? בן כמה אצה? 15 אןלי כיתה ט
אל תתנשא מה את רומה ימוזר
לא הבנצי אותי בקיצור
יום טוב חמוד
יש כאלו ויש כאלו
זה לא פשוט "בנות אוהבות"
אנונימית