39 תשובות
פשוט תגיד לה ביי
בלי יותר מידי מילים
אי אפשר
לא משנה איך אתה נפרד ממנה זה יכאב
זה תמיד יפגע.. פשוט צריך להגיד את זה בצורה נעימה ומובנת
הפרידה עצמה בטוח תפגע בה
רק שים לב שאתה לא פוגע בה מעבר לזה
זה תמיד יפגע
אתה צריך להיפרד בצורה הכי יפה שיש, בלי חרטוטים, בלי העלבות, ולהסביר לה שזה לא יעבוד ביניכם
לא משנה איך תעשה את זה , זה יכאיב לה אם היא אוהבת אותך
פשוט תגיד לה את האמת ותתן לזה לזרום:)
אני חושבת שאין דרך היפרדות ללא פגיעה אלא אם לא הייתם מאוהבים, ממליצה פשוט לנסח את עצמך יפה ומכבד.
אם מסיימים קשר אז לפחות בצורה נעימה:)
תשים לה את השיר הזה
https://youtu.be/buur2iofe8q
תגרום לה להיפרד ממך.
תעשה כך שירד לה ממך בכל דרך שהיא ותגרום לה להבין שהיא לא צריכה גבר כזה בחיים שלה, לאט לאט היא תפנים את זה והיא תיפרד ממך בטענה שאתם לא מתאימים.
ככה אף אחד לא נפגע בסיטואציה.

מניסיון.
Hex
זה לא הגיוני
היא תיפגע
כי פרידה זה דבר כואב
לא משנה איך עושים את זה
פשוט תגיד לה
זה לא משנה צה תגיד זה יכאב אל תזכיר יוצר מידי דברים תן לה סיבה חזה שאתה נפרד ממנה וככה זה ילך: היי מה נשמע יש לי משהו חשוב לומר לך אני לא חושב שזה כל כך מתחם לח הקשר הזה
סיבה למה אתה עוזב אותה
סליחה זה התחושה שלי ביי
זה יכאב
אבל יותר כואב כשמושכים את זה לחינם
זה כמו פלסטר
זה תמיד יפגע בכל צורה, אבל עצה?
עדיף שתעשה את זה עכשיו מאשר בעוד כמה ימים, ככה או ככה היא תדע שזה היה מתוכנן ושזה מה שאתה היית רוצה.
תגיד לה שאתה מרגיש שזה כבר לא עובד
פשוט להגיד בלי משחקים אבל לא להגיד שזה פוגע פשוט להגיד שזה פחות מתאים וזה
אי אפשר להיפרד מבלי לפגוע אבל כדאי שתיקח אותה לשיחה ותספר לה בצורה עדינה
פנים אל פנים
במקום ניטרלי קרוב לבית שלה- לא אצלה לא אצלך ואל תגרור אותה רחוק שתצטרך לחזור דרך ארוכה
תהיה פגיעה, ככה זה פרידות עצוב אבל קורה
תשב איתה תסביר לה מה הן הסיבות *שלך* זאת אומרת לא "בגלל שאת" אלא "אני מרגיש ש.."
תציין דברים טובים שתזכור מהתקופה שלכם ביחד
אל תגרר לריבים, אם היא מתחילה לריב איתך תגיד לה שאתה לא רוצה לריב ושאתה רוצה שתסיימו את זה יפה
לבסוף תגיד שאתה מצטער ושאתה מאחל לה בהצלחה או משהו בסגנון
לא משנה מה תעשה זה יפגע בה
פנים מול פנים חייב
ופשוט להסביר לה בלי לבלבל יותר מידי שזה נגמר ואם היא שואלת למה ( בלי המשפט זה לא את זה אני ) .
להגיד את הכי אמיתי שיש
זה תמיד יפגע אבל עדיף שתעשה את זה בדרך רגועה ונעימה מאשר דרך שתגרום לה יותר להיפגע
אנונימית
אוקיי תחכה ליום הולדת שלה תזמין את כל המשפחה שלה ותיפרד ממנה מול כולם
אין דבר כזה להיפרד בלי לפגוע אם היא אוהבת אותך אז היא תמיד תיפגע
כל דבר שנוא לא בהודעה
בבקשה אל תעשה טת זה בהודעה אני מתחננת
תשכב איתה
אנונימי
תיפרד.אם תמרח זה יותר יפגע בה.
אין אפשרות כזו אם היא לא רוצה להיפרד, אבל לפעמים אין ברירה ובהכרח אחד הצדדים יפגע.
אתה צריך לעשות מה שטוב לך.
תעשה אץ זה אחרי אדר אסור להיות עצובים
לא ממש אפשרי זה יכאב לה ככה או ככה
לא משנה מה אתה תפגע בה. אבל בשביל להפחית את הנזק, תתפוס אותה לשיחה רצינית. תסביר לה בצורה ברורה ומפורטת חמה אתה רוצה לנתק איתה קשר ותגיד לה רק את האמת. אם תלך בלי להסביר זה יכאב לה, והרבה. תשמע את הצד שלה ותריס בהתאם. אל תצעק עליה, תהיה עדין. אל תשפוט אותה ואל תאשים אותה. אל תתן לה תחושה שהיא אשמה. כך או כך זה יכאב, אבל הדברים שרשמתי יכולים להפחית את הכאב, אבל יכאב לה, ומאוד.
פשוט להיפרד כל פרידה פוגעת
היא תפגע ככה או ככה
פעם תהיה נעים איתה ורגוע ותגיד לך שזה לא היא (אם זה לא היא) ולא יודעת אבל משהו נחמד
אין דרך קלה לשבור לב
תגיד לה:" הי מאמי, תקשיבי קצת קשה לי ואני חושב שגם לך אני חושב שכדאי שאולי ייפרדו דרכנו. אני אהבתי אותך תמיד ותמיד אזכור אותך❤"
משפט הקסם זה לא אני זה אתה
תציע לה להתחתן עם טבעת ממש זולה ואז היא לא תסכים ואז תיפרד ממנה כי היא לא מעריכה את ההשקעה שלך
היא תפגע בכל מקרה, אתה פשוט צריך להגיד את זה בדרך נעימה. בהצלחה אח:)
"אני אוהב בנים"
תגיד לה את זה באופן חד וחלק, ותסביר לה למה.
אל תצפה שזה לא ייפגע בה, זה לא דבר שהוא בשליטתך.
זה עדיין יפגע לא משנה מה תעשה או איך תעשה אבל אם את ממש לא רוצה לפגוע אז אל תגיד במילים קצרות זה יגרום לה להרגיש שהיא לא חשובה גם אל תרחיב יותר מידי כי אז היא תרגיש שהייתה נוראית ממש אבל כן תסביר לה למה בקטנה ותגיד לה שהיא באמת הייתה טובה ובסדר ופשוט אתם לא מתאימים בתור אחת שנפרדו ממנה אני הייתי רוצה שיעשו ככה בהצלחה