15 תשובות
גם
שואל השאלה:
^^כיאלו שואלות על איזה משהו שאמרתם או סיפרתם לפני כמה שעות / ימים
^^כיאלו שואלות על איזה משהו שאמרתם או סיפרתם לפני כמה שעות / ימים
אנונימית
אז הפוך, זה תמיד כיף שהיא מדברת איתי גם על דברים שאמרתי לפני זמן מה
שואל השאלה:
ועוד שאלה אני יודעצ שזה מטומטם אבל זה נכון שבנים בדרך כלל חברים יותר טובים ויותר מתקרבים לבנות שהם חושבים שנראות טוב?
ועוד שאלה אני יודעצ שזה מטומטם אבל זה נכון שבנים בדרך כלל חברים יותר טובים ויותר מתקרבים לבנות שהם חושבים שנראות טוב?
אנונימית
פחח לא^^
^^אני אישית לא, אבל אני מודה שזה נעים להתחבר למישהי שנראית טוב, אבל במקרה של ידידות לא משנה לי. זה גם הפוך האמת, בנות חברות טובות של בנים יפים
שואל השאלה:
כי אני כיאלו שואלת אותו ומדברת איתו ולפעמים הוא עונה יבש כיאלו כמו כן , לא , לא יודע ודברים כאלה ולפעמים הוא ממשיך את השיחה אז אני דואגת שהוא רואה את זה כממיר ועלוקתי
כי אני כיאלו שואלת אותו ומדברת איתו ולפעמים הוא עונה יבש כיאלו כמו כן , לא , לא יודע ודברים כאלה ולפעמים הוא ממשיך את השיחה אז אני דואגת שהוא רואה את זה כממיר ועלוקתי
אנונימית
אולי זה סתם תקופות שלו עם עצמו, לפעמים אין כוח לענות, לפעמים אין מה לענות
שואל השאלה:
גם אם זה בת שאתם רואים כחברה טובה?
גם אם זה בת שאתם רואים כחברה טובה?
אנונימית
מה זאת אומרת שולחות הודעות סתם ככה?
הפוך זה מעלה
שואל השאלה:
כן אני יודעת אני פשוט דואגת שהוא מרגיש כיאלו אני מציקה לו שזה ההפך ממה שאני מנסה לעשות
כן אני יודעת אני פשוט דואגת שהוא מרגיש כיאלו אני מציקה לו שזה ההפך ממה שאני מנסה לעשות
אנונימית
בנות מדברות איתכם??
אנונימי
הרגשה נוראית, כי גם אם אתם קרובים עדיין מציק לשאול את השאלה: "אני מציקה לך בשאלות?" כי אם את מציקה לו אז השאלה הזו תהיה מציקה.
אני לא מכיר אותו לכן אני לא יודע אם הוא מרגיש כך, אבל כדאי אולי בשיחה רצינית שלך איתו להבא להעלות את הנושא שיענה רציני
אני לא מכיר אותו לכן אני לא יודע אם הוא מרגיש כך, אבל כדאי אולי בשיחה רצינית שלך איתו להבא להעלות את הנושא שיענה רציני
שואל השאלה:
אני לא רוצה לישות את זה נראה לי זה סתם יהיה מביך יכול להיות שזה מה שאמרת מקודם שאולי אין לו תמיד כוח או שאין מה לענות כי אנחנו משחקים סנוקר לפעמים אז אפ אין לו כוח אז הוא אומר שאין לו כוח עכשיו ובפעמים אחרות הוא אומר כן ישר או שהוא מציע בלי קשר תודה
אני לא רוצה לישות את זה נראה לי זה סתם יהיה מביך יכול להיות שזה מה שאמרת מקודם שאולי אין לו תמיד כוח או שאין מה לענות כי אנחנו משחקים סנוקר לפעמים אז אפ אין לו כוח אז הוא אומר שאין לו כוח עכשיו ובפעמים אחרות הוא אומר כן ישר או שהוא מציע בלי קשר תודה
אנונימית