20 תשובות
חמוד
וואו חמוד ומקורי בחיים לא ראיתי מישהו עם כזאת תחפושת
שואל השאלה:
זה לא מביך?
זה לא מביך?
אנונימית
חמוד אני רציתי להתחפש לזה אבל הלכתי בסוף לגילי מארתור
שואל השאלה:
אני מתחפשת עם חברות וחוששת שזה יהיה מביך מידי...
אני מתחפשת עם חברות וחוששת שזה יהיה מביך מידי...
אנונימית
^^לא מביך זה תחפושת טובה ממש
שואל השאלה:
אנחנו לוקחות פוטר (כל אחת בצבע שונה של דובון) ושמות מכנס שחור קצר וגרביים לבנות עד הברכיים ונעלי סניקרס לבנות וקשת שמודבקים עליה אוזניים, זה חמוד?
אנחנו לוקחות פוטר (כל אחת בצבע שונה של דובון) ושמות מכנס שחור קצר וגרביים לבנות עד הברכיים ונעלי סניקרס לבנות וקשת שמודבקים עליה אוזניים, זה חמוד?
אנונימית
^כןן תעשו את זה
שואל השאלה:
תודה, עזרתם מאוד!
תודה, עזרתם מאוד!
אנונימית
גם אני בהתחלה רציתי להתחפש לזה זה לא מביך בכלל זה חמוד ומהמם שווה להתחפש לזה
שואל השאלה:
פשוט אנחנו החבורה של הילדות " הלא מקובלות" בשכבה וזה יראה קצת מביך בעיני..
פשוט אנחנו החבורה של הילדות " הלא מקובלות" בשכבה וזה יראה קצת מביך בעיני..
אנונימית
מה זה בעצם מקובלות עזבי רוצה להתחפש לזה אל תחשבי יותר מדי אם זה מביך וכל עניין המקובלות תעשי מה שאת רוצה אם את רוצה תתחפושת הזאת תתחפשי לזה לא ישפטו אותך על תחפושת אולי רק ילדים שבאת מביכים מסוגלים לשפוט על זה
שואל השאלה:
תודה!
תודה!
אנונימית
שואל השאלה:
בהתחלה רצינו להתחפש לאלווין והצימפמאנקס
בהתחלה רצינו להתחפש לאלווין והצימפמאנקס
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אז עוד ילדות הצתרפו אלינו אז לא יכולנו
אבל אז עוד ילדות הצתרפו אלינו אז לא יכולנו
אנונימית
בכיף❤
יאא אלווין הבסטי שלי חחח
שואל השאלה:
חחח למה את מתחפשת?
חחח למה את מתחפשת?
אנונימית
אני ועוד כמה חברות לדמות מהסרט הטיהור
שואל השאלה:
מגניב
מגניב
אנונימית
באותו הנושא: