8 תשובות
לא, זה קצת מאוחר אבל את יכולה לנסות.
תלוי כמה זמן נראה לך תדברו. תתקשרי מקסימום הוא לא יענה או יגיד שזה לא מתאים
תלוי על מה אתם צריכים לדבר
שואל השאלה:
מין ראיון כזה.
אוף עכשיו כבר תשע :(((
אנונימית
כן בשביל דברים כאלו זה דיי מאוחר, עד השעה 19:00 זה בסדר

לא נורא יש לך את מחר
שואל השאלה:
כן פשוט לא נעים לי...אני לא רוצה שהיא תאבד סבלנות כי כבר כמה פעמים לא הצלחנו לתפוס אותה והיא לא אותנו...כאילו היא לא עונה בטלפון.
וזאת מישהי שאני ממש צריכה לדבר איתה בשביל איזו עבודה...אבל כאילו מצד שני היא כל הזמן כותבת לי 'אפשר עכשיו אפשר עכשיו' במקום פשוט לקבוע איתי שעה מסוימת ששתינו יכולות
אנונימית
תשאלי אותה אז בהודעה