33 תשובות
ממש לא!
קחי אתך תרסיס פלפל.
קחי אתך תרסיס פלפל.
לא
תרסיס פלפל או שוקר... אולר זה אמצעי פלילי... גם שוקר... אבל שוקר לא גורם להרג (או עלול )... הכי טוב זה ללכת לחוג קארטה... או טוליי איגרוף מסוג כל שהו...
לא.. זה אסור ומסוכן. תשתדלי במקום ללכת עם עוד מישהו/י כשמחשיך, וללכת בדרכים מרכזיות.
אם באלך לשבת בכלא על החזקת נשק קר לכי על זה
מה שכן בישראל מותר להחזיק סכין שהוא פחות מ4 אצבעות וזה לא עבירה פלילית אבל זה מסוכן.
תרסיס פלפל יעשה תעבודה
מה שכן בישראל מותר להחזיק סכין שהוא פחות מ4 אצבעות וזה לא עבירה פלילית אבל זה מסוכן.
תרסיס פלפל יעשה תעבודה
להסתובב עם אולר זה לא חוקי. אם שוטר יחליט לערוך חיפוש בכלייך וימצא האולר הוא עלול לעצור אותך לכל היותר או לכל הפחות הוא יבקש ממך לבוא איתו לתחנה. אם נשיאת האולר היא לא לפעילות מסוימת (כדוגמת טיול בשטח או טיול צופים וכו') אזור להסתובב עם אולר. עלולים להרשיע אותך בבית המשפט על "נשיאת נשק קר" וזה ממש לא כיף. קיצר, אל תסתובבי עם אולר
עם אפשר להצטרף לשאלה:
אני מתכנן לקבל כמתנת גיוס לדרמן (אולר).. ואני מתכוון לשאת אותו עלי... השאלה הנשאלת היא האם מגיל 18 זה חוקי?
אני מתכנן לקבל כמתנת גיוס לדרמן (אולר).. ואני מתכוון לשאת אותו עלי... השאלה הנשאלת היא האם מגיל 18 זה חוקי?
אסור גם מעל 18
אולר מעל 4 אצבעות שזה בערך 10 ס"מ כן. החוק אומר שנשיאת אולר מעל 4 אצבעות זו עבירה פלילית משמע שאם תישא אולר פחות מ4 לא יהיה להם על מה להרשיע אותה. אבל היא בת 15 ולא יודעת להגן על עצמה ולמרות שזה אולי חוקי פחות מ4 אצבעות, לא מומלץ כי את עלולה לפצוע את עצמך. שוב, תרסיס פלפל יעשה יופי של עבודה. ריסוס אחד בעין והוא משותק לכמה שניות אם לא דקות, ואת יכולה לרוץ ולהזעיר עזרה
מוציאים לזה רשיון?
מה עלי לישות עלמנת שזה יהיה חוקי?
מה עלי לישות עלמנת שזה יהיה חוקי?
מוציאים רישיון על אקדח, לא אולר.
לא משנה אם אתה שוטר אם סתם אזרח החוק תקף על כולם
לא משנה אם אתה שוטר אם סתם אזרח החוק תקף על כולם
אז מדוע מוכרים אולרים? עם אני בעל מקצוע מסויים וצריך פעמים תכופות סכין.. מסור קטן ושני מברגים קטנים... זה אומר שאני אקח אותם בתיק? o_o
נכון מה שאמרו בנוגע לאולר, אבל גם נשיאת אולר הקטן ממדיה זו נחשב נשק קר ולכן יהיה ניתן לטעון להרשעה בעוון "נשיאת נשק קר"
אם אתה בעל מקצוע תוכל להוכיח שאתה משתמש באולר למטרות מקצועך בקלות. תוכיח שאתה משתמש בו אך ורק למטרות העבודה שלך ולכן לא יהיה להם מה להגיד. שוב, רק אם נשיאת האולר היא ללא מטרה (עבודה / מחנאות וכו') יהיה ניתן להרשיע ולעצור אדם.
כשאתה בעל מקצוע כמו נגר או מקצוע שבוא הסכין היא חלק מהעבודה. אתה צריך לקבל אישור להשתמש בו בתוך העבודה שלך, ולפי מה שאני יודעת. אין אנשים שמסתובבים עם ארגזי כלים ברחוב, השאלה מדבר כאן על נשיאת אולר בלבד בלי שאתה איש מקצוע, אלא להגנה. ואם אתם תשתמשו באולר ותהרגו או תפצעו יש סיכוי גדול שגם תשבו על הריגה וגרימת נזק לגוף של הבנאדם וזה חוק בישראל
אהה הבינותי.. תודה רבה:)
מה סכין יעזור לך? מה את רצינית? את צריכה אקדח, תאמיני לי אקדח הכי יעזור..
אנונימי
נכון אנונימי. אולר לא חוקי אז בטוח שאקדח כן
חוקי לא חוקי, משנה? אם היא תהיה בסכנת חיים ובמקום אקדח שלא חוקי יהיה לה תרסיס פלפל "חוקי", אז זה ממש יעזור לה...
אנונימי
רואים שבחיים שלך לא נתקלת בתרסיס פלפל... תאמין לי שהדבר ה"חוקי" הזה על סף הלא חוקי... זה מאוד לא נעים ומנטרל את האוייב בכלות... ולמשך דיי הרבה זמן... מספיק שזה ייגע בעור ברווז שלך ואתה מת מהשורף שזה יעשה לך...
אני יודע מה זה יותר טוב ממך.. אם היא תעמוד מול מישהו עם תרסיס פלפל, לא נראה לי שהוא יירתע מזה כמו מאקדח
אנונימי
אולר (לדרמו) הוא חוקי לחלוטין ואני חושב שגם בפחות מגיל 18
ממש בשבילך לא כדאי לך להסתובב עם אף סוג של סכין גם עם מותר בחוק
תמיד יכולים לתפור אותך סתם משטרה...
אני מגיר איזה אחד שהיה עם חקה ואולר לחתוך חוטי דייג וניסו לתפור אותו על החזקת סכין וזה ממש בלאגן במידה ותופסים יזמנו אותך לחקירות תיק פלילי, קבוצת תמיכה משפטים ותיק פלילי בסוף רוב הסיכויים
עוד דוגמא אני מכיר מישהו חייל שהסתובב עם זה כשלא היה עם מדים והיה עם כמה חברים סתם
תפסו אותו משגעים לו תחיים
צריך סיבה טובה לצאת מהבלאגן אל תכנסי לזהמעדיף פלפל
תמיד יכולים לתפור אותך סתם משטרה...
אני מגיר איזה אחד שהיה עם חקה ואולר לחתוך חוטי דייג וניסו לתפור אותו על החזקת סכין וזה ממש בלאגן במידה ותופסים יזמנו אותך לחקירות תיק פלילי, קבוצת תמיכה משפטים ותיק פלילי בסוף רוב הסיכויים
עוד דוגמא אני מכיר מישהו חייל שהסתובב עם זה כשלא היה עם מדים והיה עם כמה חברים סתם
תפסו אותו משגעים לו תחיים
צריך סיבה טובה לצאת מהבלאגן אל תכנסי לזהמעדיף פלפל
אנונימי
אולר זה מפחיד, קני גז מדמיע (עולה 75 ש''ח) או שוקר (אני קניתי ב60 אבל הוא נהרס-_-)
אני במסגרת צבאית ואמרו שרק מי שבמסגרת צבאית מותר לו לשאת תרסיס פלפל אז תבררי על זה
מאיפה את? עם מתל אביב.. דבריי איתי אני אוכל להציע לך לתקן את השוקר
אני חושבת שלכל אחד יש תרסיס.
פשוט בצבא בנות מקבלות תרסיס זה הכל
אבל ניתן לרכוש את זה
פשוט בצבא בנות מקבלות תרסיס זה הכל
אבל ניתן לרכוש את זה
אויי תצאי כבר מהסרט הזה, אם היא הולכת בלילה לבד, את יכולה להתחייב שאף אחד לא יתקוף אותה? אולי האזור שהיא גרה בו זה אזור מסוכן? אל תעני אם את לא יודעת..
אולר?! מזה אפוקליפסת זומבים?!
אם כבר תיקני תרסיס פלפל.
אם כבר תיקני תרסיס פלפל.
אנונימיתתת
בטח שקורה בכל מקום בכל שעה ביום בלילה יכול לקרות משהו "גנן גידל חיטה" אל תהי תמימה
אני תמיד מחזיקה איתי משהו אם לא אני לא מרגישה בטוחה...
אני תמיד מחזיקה איתי משהו אם לא אני לא מרגישה בטוחה...
בטעות קראתי את זה קולר ואני לא יכולה עכשיו לקחת את השאלה ברצינות סליחה
אולר? לא. ממש לא. זה גם לא נראה לי חוקי.
אני לאחורה קניתי תרסיס פילפל להגנה עצמית, אפשר גם שוקר. תרסיס בא בבקבוקון קטן ונכנס לכל תיק, ובהחלט מומלץ להסתובב איתו בשעות המאוחרות, הרי הוא לא גורם גם נזק ממשי למישהו שרוסס, רק לעיוורון וכאב של כמה דקות...
להגנה עצמית בהחלט מותר! וממש לא כדאי להיות תמימים מדי, יש פשע ויש אלימות ברחוב, ואל תלכי בשעות מאוחרות לבד, או עם כמה בנות. ללכת עם כמה בנים או בכלל באוטו שזה עדיף
אני לאחורה קניתי תרסיס פילפל להגנה עצמית, אפשר גם שוקר. תרסיס בא בבקבוקון קטן ונכנס לכל תיק, ובהחלט מומלץ להסתובב איתו בשעות המאוחרות, הרי הוא לא גורם גם נזק ממשי למישהו שרוסס, רק לעיוורון וכאב של כמה דקות...
להגנה עצמית בהחלט מותר! וממש לא כדאי להיות תמימים מדי, יש פשע ויש אלימות ברחוב, ואל תלכי בשעות מאוחרות לבד, או עם כמה בנות. ללכת עם כמה בנים או בכלל באוטו שזה עדיף
איפה את גרה? בחיפה?
באותו הנושא: