7 תשובות
כן אפשר להוריד במשקל בלי אימונים
שואל השאלה:
כן אני חודעת אבל אני אחזור לגוף שהייתי?
אנונימית
לא יודעת איזה גוף היה לך אבל את תהיי כזה לא מחוטבת
שואל השאלה:
אז עדיף להתאמן?
אנונימית
בשביל להיראות מחוטבים וגם תלוי באיזה רמה את צריכה לשלב גם אימוני כוח וגם תזונה נכונה. בעיניי, תאכלי נכון וטוב מאכלים מזינים הרבה חלבון קצת פחות שומנים סוכרים אבל תהני אל תהיא עכשיו באטרף על זה...
אני ממליצה להיעזר בהדרכה כלשהי אם את חוזרת להתאמן וגם לא באטרף מלא משקלים..סהכ אם תאכלי בצורה טובה גם מתוקים וגם חלבונים תוכלי להגיע להקטין היקפים פשוט ייקח טיפה יותר זמן בגלל שאין את הבוסט שמגיע מאימוני כוח והתנגדות למיניהם...לחזור לגוף הקודם שלך? אני לא יודעת אבל תהיא בטוחה שאת יכולה להגיע לגוף לטוב יותר ממה שאת חולמת כי זה הכל תלוי באיך את מסתכלת על הדברים :) תחשבי טוב יהיה טוב והמון בהצלחה!! ממליצה לקרוא קצת באינטרנט לפניכן על כל מיני דברים הכי חשוב לא להזיק לגוף שלך חס וחלילה לא לעשות "דיאטות כסח" זה אסון!!!
שואל השאלה:
ירדתי בעבר במשקל אני מבינה בזה
אנונימית
לרדת במשקל לא חייב לבוא מאימונים.

לרדת במשקל זה דבר טבעי שגם יכול לקרות ממטבוליזם.