3 תשובות
נגד הרפורמה המשפטית
כי חבורת עבריינים לקחה בעלות על המדינה ומוציאה חוקים שישרתו את הצרכים שלהם ויקחו מהאזרחים זכויות
רק ת'אמת..- כי שמאל לא מקבל את העובדה שהימין ניצח ובענק!!!
שורף להם בעיינים לראות כל כך הרבה עם כיפות בקוהליציה
עם הייתה רפורמה על עגבניות גם עלייה השמאל היה עושה את אותו סדר גודל רעש -_-
שורף להם בעיינים לראות כל כך הרבה עם כיפות בקוהליציה
עם הייתה רפורמה על עגבניות גם עלייה השמאל היה עושה את אותו סדר גודל רעש -_-
באותו הנושא: