7 תשובות
זה לא משנה אם אבא שלה או סבא שלה הם נאצים
הילדה הספציפית הזאת לא נאצית
אז במקום להתנהג אליה דוחה שתתנהג אליה כמו לבנאדם
הילדה הספציפית הזאת לא נאצית
אז במקום להתנהג אליה דוחה שתתנהג אליה כמו לבנאדם
היא לא רצחה אף אחד. היא לא המשפחה שלה. אשמה זה לא דבר שעובר בגנים^
צודקת לחלוטין.
אגב, למישהו יש מסעדה מומלצת בבאר שבע.
אגב, למישהו יש מסעדה מומלצת בבאר שבע.
זה ממש מגעיל שהיא אמרה את זה
זה ממש מגעיל לדבר ככה
תבקשי ממנה להתנצל, זה דורות קודמים שלה ולא היא, היא לא אשמה בכלום
תבקשי ממנה להתנצל, זה דורות קודמים שלה ולא היא, היא לא אשמה בכלום
זה לא משהו שעובר צאצאית, לא צריכה להיות אשמה קיומית על דבר שהם לא עשו...
זה ממש דוחה למה שהיא תגיד את זה
באותו הנושא: