20 תשובות
מודים היה לי פעם וזה סתם דפק את כל המשחק עדיף למחוק
שואל השאלה:
הבעיה היא שהמשחק לא שווה כל כך בלי מודים
אנונימית
גם נכון
שואל השאלה:
מחקתי עכשיו כמה שמיותרים כבר
אנונימית
בטח מה חייב
שואל השאלה:
וואו המשחק נהיה משעמם. מרגישה ריקנות איומה
אנונימית
כן וואי אני הורדתי את המשחק הזה כבר לפני 5 שנים ומודים לא דופקים כלום רק צריך לדעת איזה מודים את מורידה כי יש כאלה ששבורים ואם במקרה אחד שבור תמחקי רק אותו והמשחק יהיה סבבה תאמת שהמשחק הכי כיף עם מודים
אנונימית
לא צריך למחוק אותם , כנראה שבגלל שיצאו עדכונים לסימס צריך להוריד אותם מחדש בגרסא מעודכנת , אולי לא את כולם אבל לפחות אחד מהם או חלק מהם ,צריך להכנס למקום שממנו הורדת אותם ולבדוק אם יש לזה גרסא חדשה שצריך להוריד מחדש
אנונימית
אני משחקת עם מודים
כנראה את פשוט צריכה לעדכן אותם
שואל השאלה:
לא עזבו מחקתי כמה

תקשיבו אבל הורדתי איזה מוד אחד של בלט וזה מחק לי את כל הסקילים של אחת הדמויות!
אנונימית
יש לי בערך 15000+ מודים ולא הרס לי תמשחק
שואל השאלה:
וואו זה מטורף, אבל המשחק לא איטי בגלל זה

האמת שמצאתי מוד של טיול למוזיאון וטיול שנתי וזה נראה ממש מגניב אבל אני מפחדת להוריד אותו
אנונימית
זה לא עובד אני יודעת נראלי למה את מתכוונת
אם את רוצה אני יכולה להמליץ על ממש טובים
שואל השאלה:
סבבה תמליצי מה שבא לך
אנונימית
שואל השאלה:
לאיזה מוד את מתכוונת?
אנונימית
יש הטיולים וזה
שואל השאלה:
איך קוראים לו?
אנונימית
מי לא משחק עם מודים
המשחק בלי מודים ריק ומשעמם
בחיים לא אמחק מודים