4 תשובות
שואל השאלה:
אין לו אייפון
שואל השאלה:
אוקיי עשייתי שלושה ניסויים שתיים על כאלה שיש להן אייפון ואחד על סמסונג ולאף אחד מהן זה לא הראה ששלחתי
^^ לפעמים
אבל רוב הזמן פשוט מראה לו שנמחקו הודעות ממישהו לא כתוב ממי או מה מחקו וזה רק באייפון
זה מופיע לו ששלחת משהו אבל שהוא יכנס לשיחה לא יופיע לו כלום, בהצלחה