5 תשובות
כן
ולשאלה השנייה לא הייתי חושבת כל כך אולי רק למשך חמש דקות ואז שוכחת
ולשאלה השנייה לא הייתי חושבת כל כך אולי רק למשך חמש דקות ואז שוכחת
אחותי לאף אחד לא אכפת מה את לובשת תלבשי מה שנוח לך ומה שאת מרגישה איתו בנוח
כן
זה סבבה אבל שהיה תהיה צמודה כי אחרי זה יעלה במים.
שימי מה שאת רוצה כולם עסוקים בעצמם העיקר תהיי מרוצה ויהיה לך נוח
באותו הנושא: