2 תשובות
אין לי אותו אבל אני חושבת שפשוט לוקחים את הפקק ואז בלמעלה של הפקק יש כזה שפיץ כזה אז את לוקחת אצ זה ודוקרת את הדבק, מקווה שזה ברור
עקרונית זה אמור להיות בדיוק כמו שמי שמעליי כתבה אבל לפעמים זה לא עןבד כי הפלסטיק עבה מדי וצריך לחורר אותו עם מספריים או לגזור את הלמעלה.
באותו הנושא: