6 תשובות
לא
לא
L L
שואל השאלה:
אם כן, לא מפחיד אותכם להפגש עם אדם דרך האינטרנט?
אנונימית
חס וחלילה
אנונימית
לא, ולעולם לא איפגש עם מישהו מפה
לא נפגשתי ולא אפגש