6 תשובות
לא
לא
שואל השאלה:
אם כן, לא מפחיד אותכם להפגש עם אדם דרך האינטרנט?
אם כן, לא מפחיד אותכם להפגש עם אדם דרך האינטרנט?
אנונימית
חס וחלילה
אנונימית
לא, ולעולם לא איפגש עם מישהו מפה
לא נפגשתי ולא אפגש
באותו הנושא: