5 תשובות
לא חושבת אולי קצת
לא , גם אני עושה את זה
ממש לא פדיחה
לא
אנונימית
לא פאדיחה
הכי כיף ללכת לבד
הכי כיף ללכת לבד
באותו הנושא: