6 תשובות
לא
לא , הוא צחק
לא.
דיי לתרבות המטופשת הזאת
אנונימית
תלוי איזו בדיחה אבל תכנית כן, בדיחות גזעניות בדרכ לא מצחיקות..
בגלל שהן פוגעניות ורעות, מי שזה מצחיק אותו כניראה קצת גזען בליבו.
אני אגיד לך את האמת אני חושב שכל הלבנים יש להם גזען קטן בתוכם וכאילו אם הם יראו בן מיעוטים עושה איזה משהו לא מהנורמה בקטע רע ישר יהיה להם חלק וצד בהם שמתגעזן ומפלה .. יכול להיות יש כאלה שלא מזדהים עם הצד הזה בהם אבל לדעתי זה קיים אצל כל הלבנים

אישית אני שחור אז אני לא יכול להיות גזען ולבנים לא יכולים לחוות גזענות אז שלא תצאו עליי
שואל השאלה:
אני אגיד לך משהו אני חושבת שאתה צודק
בכל בן אדם יש צד גזען
אבל לבנים כן יכולים לחוות גזענות כי גזענות זה לא רק לשחורים זה לפי עדות יכול לקרות