4 תשובות
הם נותנים למניות שלהם ולרצון לאקשן ולריגושים יותר מקום ממה שהם נותנים לעצמם..
היצר חזק מיהם והם שטחיים ורעים.
היצר חזק מיהם והם שטחיים ורעים.
קנאים
לפעמים בגידה לא באה ממקום של לעשות דווקא או מחוסר אכפתיות, אלא מתוך חולשה, חוסר יכולת לעמוד בפיתויים ומתיחת גבולות עד שהם נשברים.
כמובן שאף אחד מהם זו לא הצדקה:
חולשה - תדבר עם הפרטנר, גם אם אתם בריב. ללכת לחפש כתף תומכת (ונצלנית) זו לא הדרך.
חוסר יכולת לעמוד בפיתויים - אל תהיה במצב בו יש פיתויים. אם אתה יודע שכשאתה שיכור אתה אולי תעשה משהו לא במקום - אל תשתכר ליד אנשים/בלי מישהו שאתה סומך עליו.
מתיחת גבולות עד שהם נקרעים - אל תמתח גבולות מלכתחילה, נקודה. גם אם זה לא מנוגד לקשר בהגדרה, תחשוב איך זה היה מרגיש אם היית מגלה שהפרטנר מותח את הגבולות ככה בעצמו. לא כזה כיף.
וכאילו, יש גם את הסיבה של "לא אכפת לי מזה" או הסיבה היותר דפוקה של "אני כועס עליו" והכי דפוקה: "קשה לי להיות רק עם בן אדם אחד" - אלה זה פשוט להיות זבל ואתה בבירור לא צריך להיות בקשר רומנטי עם אף אחד.
כמובן שאף אחד מהם זו לא הצדקה:
חולשה - תדבר עם הפרטנר, גם אם אתם בריב. ללכת לחפש כתף תומכת (ונצלנית) זו לא הדרך.
חוסר יכולת לעמוד בפיתויים - אל תהיה במצב בו יש פיתויים. אם אתה יודע שכשאתה שיכור אתה אולי תעשה משהו לא במקום - אל תשתכר ליד אנשים/בלי מישהו שאתה סומך עליו.
מתיחת גבולות עד שהם נקרעים - אל תמתח גבולות מלכתחילה, נקודה. גם אם זה לא מנוגד לקשר בהגדרה, תחשוב איך זה היה מרגיש אם היית מגלה שהפרטנר מותח את הגבולות ככה בעצמו. לא כזה כיף.
וכאילו, יש גם את הסיבה של "לא אכפת לי מזה" או הסיבה היותר דפוקה של "אני כועס עליו" והכי דפוקה: "קשה לי להיות רק עם בן אדם אחד" - אלה זה פשוט להיות זבל ואתה בבירור לא צריך להיות בקשר רומנטי עם אף אחד.
כי הם חראות , אין סיבה
באותו הנושא: