5 תשובות
בגלל שאת מכניסה מלח לסביבה החיצונית של התא והתא שואף לייצב את הסביבה החיצונית והפנימית אז הוא מוציא מים מהסביבה הפנימית
אם מוסיפים מלח הירקות יהיו רכות יותר מהר
זה לטעם וזה סופג טעמים
מבחינת טעם ומבחינת ניקיון
לטעם
באותו הנושא: