התחברות
הרשמה
אם אני אעשה נזם כשאני טיפה מצוננת זה ממש נורא?
28 בפברואר 2023, 11:46
הצטננות
נזם
עגיל באף
4 תשובות
יהיה לך כואב לקנח
W
WAG$
לא כדאי
Z
Zm
עדיף שלא כי נזלת זה חיידקים
"
"לאש"
עדיף שלא
ט
טיפשה עם תעודות (:
באותו הנושא:
אני טיפה מצוננת וטיפה כואב לי הגרון
אני מצוננת זה הגיוני שאני טיפה שומעת כזה סוג של זמזום באוזן בגלל זה?
אם אני טיפה מצוננת ומשתעלת, ללכת לבית ספר או לא?
ללכת לבריכה (אני טיפה מצוננת) או ללכת לסרט?
אני ממש טיפה מצוננת וכואב לי הראש ובמילא לומדת רק שעה היום, ללכת?
אני מצוננת טיפה ויבש לי הגרון, ישלי קורונה??
אני מצונן ואני מרגיש כאילו הקול שלי השתנה טיפה הגיוני?
אני טיפה מצוננת וכואב לי טיפה הגרון זה אומר שיש לי קורונה או לא?
אני מצוננת פליז תנו טיפים שעד מחר לא איהיה מצוננת
זה בסדר שאני אעשה אימון ידיים ובטן אם אני טיפה מצוננת? היה יותר רציני לפני כמה ימים ונחלש
אם יש לי חולשה בגוף ואני מצוננת מאוד ויש לי טיפה חום (37.5) מה יש לי?