6 תשובות
כי זה חינם
אני לא כי הוא לא קיים
כי זה מסמל שאנחנו תפוסות כמו שאני נותנת לו את הגומיה לשער שלי אני לוקחת לו את הפוטר בנינו אני לוקחת לו גם חולצות כל הארון שלו שלי.
כי יש לו טעם בבגדים ממש טוב
כי זה נעים, אוברסייז
ואין על הריח של החבר
אנונימית