6 תשובות
כי זה חינם
אני לא כי הוא לא קיים
כי זה נוח
כי זה מסמל שאנחנו תפוסות כמו שאני נותנת לו את הגומיה לשער שלי אני לוקחת לו את הפוטר בנינו אני לוקחת לו גם חולצות כל הארון שלו שלי.
כי יש לו טעם בבגדים ממש טוב
כי זה נעים, אוברסייז
ואין על הריח של החבר
ואין על הריח של החבר
אנונימית
באותו הנושא: