16 תשובות
שואל השאלה:
איפה יש הוכחה שזה רשום בקוראן?
אנונימית
1. לפי מה שאת אומרת, למה רצחו את הרב אברהם שלמה זלמן צורף? הוא נרצח על ידי ערבים ב1851, 100 שנים לפני ש "כבשנו" אותם.
2. ארץ ישראל שייכת ליהודים וזה אפילו כתוב בקוראן.
3. מה אנחנו אמורים להגיד להם? אנחנו מודים ש "גנבנו" לכם ארץ שלא רציתם בכלל, אז קחו חצי ממה ש "גנבנו"?
שואל השאלה:
מסכימה לגבי זה שהם אכזריים. אבל עזבו את זה שהם צמאי דם ורוצחים דיברתי על זה שכנראה הם נלחמים על מדינה ושטח שהיה אמור להיות שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
איך הייתם מצפים מהם להלחם בשביל הצדק שלהם באיזה דרך בדיוק?
אנונימית
דבר ראשון היינו פה עוד לפני המון המון זמן לפי התנ"ך
אם את לא מאמינה בתנך אז מאוד פשוט
בשנת 1948 היינו פה וגם הם והייתה מלחמה מה לעשות אנחנו ניצחנו אז הם אכלו אותה זו המדינה שלנו
לא גנבנו שום דבר, בעולם שבו אנחנו חיים אם מדינה אחת נלחמת במדינה אחרת ומנצחת אז השטח שייך לה ככה זה עובד.
את רואה את הפראנקים והגאלים רוצים את צרפת?
;.,
שכחתם אולי שגם היהודים עשו טרור לבריטים באותה צורה, ברור שעם נכבש יגיב בצורה כזאת כשאתה כובש אותו 70 שנה.
צר לי לבשר לך אבל בעולם המודרני כשעם כובש עם אחר זה לגיטימי וקורה בכל מקום ורק פה עושים מזה עניין ענק
;.,
בעולם מודרני העם הנכבש מקבל גם זכויות
גם אם כן גנבנו כל מדינה עושה את זה איך אתה חושב שיש מדינות גדולות?
למקרה שאתה לא שם לב יש להם זכויות ומי שבוחר לגור ברשות הפלסטינית שיתמודד עם המשטר המפגר שלהם שבמקום להוציא כסף על האזרחים הם מוציאים אותו כפרס למי שרצח יהודי
;.,
יכול להיות, אבל האם זה מצדיק רצח?
לדעתי כשאנחנו אומרים שהיינו פה קודם לפני 5000 שנה זה לא תקף הם היו פה קודם אבל עכשיו אנחנו פה אז זה הפך למדינה יהודית ולא אכפת מה קורה לערבים
ארץ ישראל שייכת ליהודים וגם הערבים מאמינים בזה כי ככה כתוב בקוראן
אגיד לך מה.
נגיד ובאופן קסום המדינה באמת שלהם, איך זה מצדיק להרוג ילדים קטנים שלא קשורים בכלל לנושא? ועזבי את הילדים שניה, איזה מן לחימה בשביל הצדק כוללת ללכת ולרצוח אזרחים על ימין ועל שמאל סתם ככה? רק בנאדם עם בעיות במוח יחשוב שזה מוצדק, הם חיות אדם אם תראי בטלגרם סרטונים של הפיגועים שלהם את תביני ואת תיהיי בשוק איך בנאדם מסוגל לצאת מהרכב עם רובה סער ולרוקן מחסנית אחרי מחסנית על אנשים רונדומלים שלא עשו לו כלום, מבטיח לך שהם ממש לא שאלו אחרי או לפני אם האנשים האלו בעד או נגד הכיבוש, הם ראו ישראלים הם לחצו על ההדק אז פעם הבאה לפני שאת מעזה לשאול דבר כזה תחשבי על מה שאמרתי
הם לא יכולים להצביע לכנסת ולא יכולים להתנייד ממקום למקום באותה צורה כמו שהיהודים יכולים.
אבל העיקר כיבוש חסר טעם על בסיס "בא לי לגדול" זה בסדר