7 תשובות
אם את גרה יחסית רחוק אז לקום
אני גם מנסה להקים את עצמי ברגעים אלו
תשארי ערה
תשארי ערה
יאפ אם הייתי רואה הייתי אומר לך ללכת לישון. שלוש שעות שינה ממש עוזר. למרות שיש סיכוי שלא תקומי בכלל. אבל אם אתה נישאר ער כשמגיעה כבר השעה שבע אתה גמור כל כך שאין סיכוי שתלך.
(אני יודע כי לי יש את הבעיה הזו בדיוק)
שואל השאלה:
בית ספר
אנונימית
תלוי לאן את צריכה ללכת
שואל השאלה:
נשארתי ערה ואז נרדמתי ואיחרתי לבית ספר
יאי
אנונימית