15 תשובות
פשוט מנתקת קשר אין פה אפילו שאלה .
עזבי הוא כנראה לא רציני ופשוט מזלזל
תגידי לו את זה אם התשובה שלו לא מוצאת חן בענייך תפרדי ממנו ותחפשי משהו יותר טוב (לא חסר גברים איכותיים יש איזה 4 מיליארד גברים רק תבחרי)
חח הייתי מעיפה אותו מי הוא בכלל
חדמש
שואל השאלה:
לא לשלוח לו הודעות?
לא לשלוח לו הודעות?
אנונימית
עדיף לדבר על זה פנים מול פנים ככה תוכלי לראות איך הוא מגיב לזה ולהבין בעצמך מה מו מי בהודעות לא רואים פנים
שואל השאלה:
נפגשנו כבר וקרה מה שקרה וזהו הוא מתנהג שונה
נפגשנו כבר וקרה מה שקרה וזהו הוא מתנהג שונה
אנונימית
אל תשלחי לו
אז תפגשי איתו במציאות פנים מול פנים תפתחי את הכל אם התשובה שהוא יתן וההבעות פנים לא במקום תפרדי
שואל השאלה:
אנחנו לא ביחד חחח
אנחנו לא ביחד חחח
אנונימית
בלבלת אותי לגמרי תאמת
שואל השאלה:
הכרנו נפגשנו והבנתם כבר מה קרה.. ומאז הכל שונה
הכרנו נפגשנו והבנתם כבר מה קרה.. ומאז הכל שונה
אנונימית
פשוט אל תתייחסי אם הוא לא מתייחס
אה אז פאקיט תנתקי קשר
באותו הנושא: