9 תשובות
אפשר הכל השאלה אם יהיה אותו טעם.
וכן. אפשר
וכן. אפשר
רק בתנור חייב חום ממש גבוה
כן אפשר
שואל השאלה:
טוב הכנסתי למיקרו אעדכן
טוב הכנסתי למיקרו אעדכן
אנונימית
שואל השאלה:
שמתי 4 דקות יצא טעים מאוד, לא קריסיפי כמו בתנור אבל ללא ספק טעים ^_^
שמתי 4 דקות יצא טעים מאוד, לא קריסיפי כמו בתנור אבל ללא ספק טעים ^_^
אנונימית
אליפותת בתיאבון
שואל השאלה:
למה אבל ? מיקרו ותנור זה פעולות חימום הרי
למה אבל ? מיקרו ותנור זה פעולות חימום הרי
אנונימית
כן אפשר. דבר ראשון מקנאה בך שיש לך כרגע פיצה ותשים נראלי 4 דקות ( תלוי במיקרו) אבל עדיף בתנור
לא, רק בתנור
באותו הנושא: