6 תשובות
תלוי בך:oאבל הייתי בוחרת ביולוגיה
אני אישית, לא זה ולא זה. אבל מחשבים אם אתה ממש רוצה תשובה.
אני במחשבים לא בחרתי ביולוגיה כי זה מלא חומר כמו הסטוריה ומחשבים זב יותר ריאלי
אני בחרתי ביולוגיה ואמנות כי זה מה שמעניין אותי ^_^
מה שמענין אותך יותרר
אני לקחתי מדעי המחשב וביולוגיה אז.. חח
באותו הנושא: