5 תשובות
בת כמה את שאף אחד לא רוצה אותך? אם את בגילאי ה12-14 אין לך מה לדאוג. תכתבי לי בפרי ואני יעזור לך.
תקשיבי יש בחברים לעט בנים מדהימים (חלק לפחות.. ) אנשים שבחיים לא חשבתי שישימו עלי שמים עלי ואוהבים אותי וממש נחמדים שווה לנסות לוקח זמן לחפש ולמצוא אבל זה שווה את זה:)
מכיר את ההרגשה... בת כמה את? אם את מתחת לגיל 18 ואת עדיין בבית ספר אז תנסי לגרום לבן שנראה הכי טוב לדעתך להסתכל עליך הרבה וכשהוא מסתכל עליך תנסי להראות לו את עצמך ואז אם את נראית לו הוא יבוא וידבר איתך לבד ואז העניינים יתגלגלו..
אנונימי
שואל השאלה:
אני בת 13
אני בת 13
אנונימי
באהבה אין גיל.. זה לא כזה משנה בת כמה את.. רק תהיי עם ראש על הכתפיים ותדעי לאהוב כמו שצריך..
באותו הנושא: