4 תשובות
אם תאכלי רגיל הכל טוב יום אחד לא ישנה כלום
לאא בתאבון ❤
תאכלי מה שבא לך פשוט במאוזן, ואני חושבת שאתרזה ואין דבר כזה שמנה תאכלי מה שבא לך ותהני!
תאכלי כפרה את לא צריכה לדאוג