7 תשובות
כן, לגמרי שווה.
כן ברור
כןכן זה טוב
אבל זה כל הזמן יוצא לי מהאוזן זה סיוט
אבל חוץ מה זה זה אחלה
אבל זה כל הזמן יוצא לי מהאוזן זה סיוט
אבל חוץ מה זה זה אחלה
בכללי לא שווה בגלל המחירים
ממליץ qcy חמישים שישים שקל מעלי אקספרס עובד פצצה
ממליץ qcy חמישים שישים שקל מעלי אקספרס עובד פצצה
שווה
אחלה
שווה, נוח, שומעים טוב וקל ללמוד להשתמש
באותו הנושא: