8 תשובות
סקארה ממש טוב וגם פיגמנטי ברמות אז חא צריך לשים הרבה
שואל השאלה:
הסומק של ביוטיקר לא עמיד לי בקושי שעתיים
הסומק של ביוטיקר לא עמיד לי בקושי שעתיים
אנונימית
תשמעי זה ידוע שסומק זה הדבר שיורד הכי מהר באיפור לאורך היום
בגלל זה שמים ממנו יחסית הרבה
בגלל זה שמים ממנו יחסית הרבה
באמת? מוזר. אני משתמשת בו כל יום חוזרת הביתה אחרי 12 שעות בערך והוא עדיין נשאר (ברור לא כמו בבוקר. אבל אני שמה בבוקר קצת יותר כדי שיישאר למהלך היום)
שואל השאלה:
אתן ממליצות על עיפרון שפתיים טוב?
אתן ממליצות על עיפרון שפתיים טוב?
אנונימית
הסומק של סקארה סבבה ועמיד
משתמשת בסומק סטיק של ביוטיקר והוא עמיד לי לכל היום.
של שיין, ביוטיקר, סקארה
באותו הנושא: