5 תשובות
תלכי ותהני שיחשבו מה שבא להם. בהצלחה
מותר לך לנסות דברים
אל תחשבי על מה אחרים יחשבו עלייך
אם באלך לעשות משהו תעשי
זה שאת הולכת למסיבה לא אומר עלייך כלום זה יכול להיות כיף
זה קלישאתי אבל באמת שהחיים קצרים מידי בשביל לשים פס על מה חושבים עלייך. האנשים שאת מפחדת מהדעה שלהם לא חשובים כמו החוויות שאת תצברי.
שימי פס על כולם כי את פאקינג מדהימה! צאי, תהני, תבלי ותחזרי אלינו עם חוויות
תלכי, אם את צריכה מסיבות יש לי תמסיבןת הכי מטורפות שיהיו בפורים!!