13 תשובות
שואל השאלה:
איך?
איך?
אנונימית
עכשיו הכל פתוח
מניחה שהגיוני
מניחה שהגיוני
כן, זה הגיל שזה מתחיל
לא, זה לא הגיוני
וואי כמה לנסות להגיע לחמות יש את אןתה שאלה שם שיגעתם את רבי
וואי כמה לנסות להגיע לחמות יש את אןתה שאלה שם שיגעתם את רבי
אנונימית
הגיוני
תלוי איך הם מדברים אבל גם לגיטימי
תלוי איך הם מדברים אבל גם לגיטימי
כן הגיוני
כן
זה לא אמור להיות נושא שיחה בוער במיוחד אצלם, לא
אבל תלוי איך הם מדברים על זה
די ברור שבגיל הזה הם לא חושבים שחסידות מביאות ילדים לעולם, אז אולי הם דנים בזה טכנית, כמו "איזה מזל שהזרע שלי הגיע קודם" או סתם מציינים את זה. אבל זה נושא מביך ואני בחיים לא הייתי מדברת על זה סתם ככה.
אבל תלוי איך הם מדברים על זה
די ברור שבגיל הזה הם לא חושבים שחסידות מביאות ילדים לעולם, אז אולי הם דנים בזה טכנית, כמו "איזה מזל שהזרע שלי הגיע קודם" או סתם מציינים את זה. אבל זה נושא מביך ואני בחיים לא הייתי מדברת על זה סתם ככה.
אנונימית
אתה חלק מהדור הזה.
אנונימית
טבעי
כן זה הגיל של ההורמונים. בהצלחה
כן.
טבעי לגמרי. תמסרי לו ברוך הבא לגיל ההתבגרות
באותו הנושא: