13 תשובות
שואל השאלה:
איך?
אנונימית
עכשיו הכל פתוח
מניחה שהגיוני
כן, זה הגיל שזה מתחיל
לא, זה לא הגיוני
וואי כמה לנסות להגיע לחמות יש את אןתה שאלה שם שיגעתם את רבי
אנונימית
הגיוני
תלוי איך הם מדברים אבל גם לגיטימי
כן הגיוני
זה לא אמור להיות נושא שיחה בוער במיוחד אצלם, לא
אבל תלוי איך הם מדברים על זה
די ברור שבגיל הזה הם לא חושבים שחסידות מביאות ילדים לעולם, אז אולי הם דנים בזה טכנית, כמו "איזה מזל שהזרע שלי הגיע קודם" או סתם מציינים את זה. אבל זה נושא מביך ואני בחיים לא הייתי מדברת על זה סתם ככה.
אנונימית
אתה חלק מהדור הזה.
אנונימית
כן זה הגיל של ההורמונים. בהצלחה
כן.
טבעי לגמרי. תמסרי לו ברוך הבא לגיל ההתבגרות