13 תשובות
כן
מזדהה
מה שכן יחסית למישהי שלא אוהבת אנשים יש לך המון תשובות ._.
מזדהה
מה שכן יחסית למישהי שלא אוהבת אנשים יש לך המון תשובות ._.
כן
כן מזדהה
אנשים הם זבל אז זה מאוד הגיוני
אנונימית
כן
(לא מזדהה)
(לא מזדהה)
מזדהה איתך
אנונימית
אני בעד לתעב אדם באשר הוא אדם
כן
אני חושבת שזה לא הגיוני בגלל שכולם אוהבים משהו אבל הם פשוט מכחישים את זה. כי הרבה יותר קל להגיד אני לא אוהבת אף אחד כי לפחות אני חושבת שאוהבים משהו מרגישים שחייבים לו משהו (כאילו צריך לדאוג לו , לא יודעת להסביר)
אבל זה רק מה שאני חושבת אז יש מצב שזה לא נכון:)
אבל זה רק מה שאני חושבת אז יש מצב שזה לא נכון:)
כן גם אני ככה
כן עדיף שלא....
כן מזדהה
באותו הנושא: