8 תשובות
יום חג, מאושרת
גרוע
מעולה, צריך לחגוג
אישרו אותה רק בוועדה וזה עדיין לא אומר כלום
ומעולה סוףסוף
ומעולה סוףסוף
מושלם
אני נגד עונש מוות בכללי. היו מקרים שאנשים שהואשמו ברצח נשפטו למאסר עולם ורק כעבור 40 שנה התברר שהם חפים מפשע. ספציפית במקרה הזה שיחררו את האסיר ופיצו אותו, אבל אם זה זה היה קורה במדינה בה קיים עונש מוות לא היה אפשר לפצות אותו, הוא היה מת.
מאסר עולם זה מספיק חמור גם ככה. יש לכם טענות על התנאים של האסירים? אז תגידו שאתם בעד החמרת התנאים, אבל אין היגיון בלהסתכן בהרג של חפים מפשע, כן גם אם הסיכוי לזה הוא ממש קטן.
מאסר עולם זה מספיק חמור גם ככה. יש לכם טענות על התנאים של האסירים? אז תגידו שאתם בעד החמרת התנאים, אבל אין היגיון בלהסתכן בהרג של חפים מפשע, כן גם אם הסיכוי לזה הוא ממש קטן.
ולגבי החוק הוא בכלל לא אושר. הוא בסהכ עבר אישור אצל השרים, יש עוד דרך ארוכה עד שיהפוך לחוק.
לא אישרו את זה וכנראה גם לא יאשרו
באותו הנושא: