81 תשובות
זה רק שיער הכל טוב
תנסי ללטף אותה ולהרגיע אותה ותתקשרי לווטרינר
תנסי ללטף אותה ולהרגיע אותה ותתקשרי לווטרינר
אנונימית
שואל השאלה:
היא הוציאה את הפרווה!
היא בונה מן קן כזה וממשיכה לסדר..
אני אמורה לעצור אותה?
להתקשר לוטרינר?
איך לוודא שהיא לא נחנקת?
היא הוציאה את הפרווה!
היא בונה מן קן כזה וממשיכה לסדר..
אני אמורה לעצור אותה?
להתקשר לוטרינר?
איך לוודא שהיא לא נחנקת?
אנונימית
היא צריכה ללדת
יש איתה זכר
או היה איתה?
גם לי הארנבת הייתה ככה
תתקשר לויטרינר הוא יעזור לך
יש איתה זכר
או היה איתה?
גם לי הארנבת הייתה ככה
תתקשר לויטרינר הוא יעזור לך
היא עושה את זה בשביל לבנות קן
היא תוציא את זה אחרכך מהפה
היא תוציא את זה אחרכך מהפה
תתקשרי לווטרינר
עדיף מלשאול ילדים בסטיפס זה בטוח
עדיף מלשאול ילדים בסטיפס זה בטוח
שואל השאלה:
לאלא
היא איתנו 4 שנים
אין איתה אף זכר
היה איתה רק כשהייתה בחנות חיות.
לאלא
היא איתנו 4 שנים
אין איתה אף זכר
היה איתה רק כשהייתה בחנות חיות.
אנונימית
שואל השאלה:
לאן להתקשר?!
הפלאפון של הוטרינר אצל אבא שלי והוא בפגישה
לאן להתקשר?!
הפלאפון של הוטרינר אצל אבא שלי והוא בפגישה
אנונימית
יכול להיות שהיא צריכה להמליט או שהיא סתם עושה את זה לעצמה עדיף שתתקשרי לויטרינר ליתר ביטחון
תחפשי בגוגל
כמו שכבר כתבו, אני ממליצה להתקשר לווטרינר:)
קן לחמם את הגורים שלה
שואל השאלה:
לאלא היא אוכלת כרגיל..
הממ
לפני שנתיים איבחנו אותה עם היריון מדומה והמליצו להוציא לה את הרחם
מאז לא קרה כלום
לא עשינו את הניתוח כי זה סיכון ענק
מאז באמת לא היו שום תופעות של היריון..
יכול להיות אבל שזה זה וזה חוזר?
לאלא היא אוכלת כרגיל..
הממ
לפני שנתיים איבחנו אותה עם היריון מדומה והמליצו להוציא לה את הרחם
מאז לא קרה כלום
לא עשינו את הניתוח כי זה סיכון ענק
מאז באמת לא היו שום תופעות של היריון..
יכול להיות אבל שזה זה וזה חוזר?
אנונימית
היא חושבת שהיא בהיריון... את יכולה להירגע
יכול להיות שוב הריון מדומה כדי לבדוק
אין לי מושג, אני לא חושבת שיהיה כאן מישהו שמבין בארנבים לצערי..
האופציה הכי טובה היא לדבר עם ווטרינר:0
האופציה הכי טובה היא לדבר עם ווטרינר:0
כדאי בכל אופן תנסי להשיג את אבא שלך ולדבר עם הווטרינר
שואל השאלה:
בנתיים אין מענה מאבא שלי.. אני אנסה שוב
בנתיים כדי לא להשאיר את הארנבת לבד - יש משהו שאני צריכה לעשות כדי לעזור לה?!
כדאי להרחיק את הקן הזה ממנה ולזרוק לפח או שעדיף שלא והיא תמשיך למרוט פרווה?
אני ממש ממש שבזמן הזה שאני מבזבזת היא תיחנק בכוונה להכין קן.
בנתיים אין מענה מאבא שלי.. אני אנסה שוב
בנתיים כדי לא להשאיר את הארנבת לבד - יש משהו שאני צריכה לעשות כדי לעזור לה?!
כדאי להרחיק את הקן הזה ממנה ולזרוק לפח או שעדיף שלא והיא תמשיך למרוט פרווה?
אני ממש ממש שבזמן הזה שאני מבזבזת היא תיחנק בכוונה להכין קן.
אנונימית
לא הכל בסדר היא לא תחנק
היא תפסיק אם זה עם הזמן
תשימי לידה מים ואל תגעי בה
אולי תשימי מוזיקה מרגיעה הכל בסדר
היא תפסיק אם זה עם הזמן
תשימי לידה מים ואל תגעי בה
אולי תשימי מוזיקה מרגיעה הכל בסדר
אני חושבת שאם אבא שלך לא עונה כדאי לך פשוט לדבר עם ווטרינר מהאינטרנט, לא האופציה הכי טובה אבל זה עדיף מאשר לא לעשות כלום. או לבדוק בגוגל לפי התסמינים/הדברים שהארנבת שלך עשתה(כל הקטע של הפרווה עם הקן).
זה נקרא הריון מדומה, גם לארנבת שלי היה תקופה כזאת אבל היא הפסיקה לבד, אם את בכל זאת דואגת לה לא יזיק לך לדבר ולהתייעץ עם הוטרינר
מה שכן אל תזרקי או תרחיקי ממנה את הקן שהיא בונה
מה שכן אל תזרקי או תרחיקי ממנה את הקן שהיא בונה
אנונימית
שואל השאלה:
אני חייבת להוריד מאנונימי ולהגיד תודה באופן אישי.
תודה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה לכולם!
אנחנו קובעים עכשיו תור לוטרינר להשבוע
היום היא לא פנוייה ואני לא לוקחת סיכון עם מישהו שאני לא מכירה
מה גם שהיא היחידה בסביבה שלנו ואסוורר עם הארנבת נסיעות ארוכות.
אני בנתיים עירנית לגבייה ואבדוק כל כמה זמן מה מצבה ואם זה נהיה אינטנסיבי יותר..
בקיצור
תודהה!
אעדכן שבוע הבא מה מצבה בתקווה שלא אצתרך לעדכן מוקדם יותר.
אני חייבת להוריד מאנונימי ולהגיד תודה באופן אישי.
תודה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה רבה לכולם!
אנחנו קובעים עכשיו תור לוטרינר להשבוע
היום היא לא פנוייה ואני לא לוקחת סיכון עם מישהו שאני לא מכירה
מה גם שהיא היחידה בסביבה שלנו ואסוורר עם הארנבת נסיעות ארוכות.
אני בנתיים עירנית לגבייה ואבדוק כל כמה זמן מה מצבה ואם זה נהיה אינטנסיבי יותר..
בקיצור
תודהה!
אעדכן שבוע הבא מה מצבה בתקווה שלא אצתרך לעדכן מוקדם יותר.
וטרינר!! שמומחה לארנבים, לא כזה של כלבים וחתולים.
תעדכני בבקשה❤❤
עריכה: עכשיו ראיתי שעדכנת...
מקווה שהעניין יהיה מאחוריכם❤
תעדכני בבקשה❤❤
עריכה: עכשיו ראיתי שעדכנת...
מקווה שהעניין יהיה מאחוריכם❤
שואל השאלה:
אוי נוו זה לא נתןן
השם שלי הוא
girl in yellow
פרשתי לא מזמן והייתי חייבת להיכנס הפעם
ממש שמחה לראות שלא היתעלמו.
ת ו ד ה
אוי נוו זה לא נתןן
השם שלי הוא
girl in yellow
פרשתי לא מזמן והייתי חייבת להיכנס הפעם
ממש שמחה לראות שלא היתעלמו.
ת ו ד ה
אנונימית
זה סטיפס אז אין ממש על מה להודות, זה התפקיד שלנו בתור משתמשי האפליקציה:)
אגב אני אחכה לעידכונים שלך לגבי הארנבת:0
אגב אני אחכה לעידכונים שלך לגבי הארנבת:0
מקווה לטוב!
מה יש לכם הארנב שלי אוכל לפעמים את השיער שלו זה לא עושה כלום
לא קרה לי בחיים מצב כזה מקווה שהכול בסדר
קרה לארנב שלי בגלל שהיה לו כלוב ממש גדול ואז הבנו צריך להביא לו כלוב יותר קטן והוא הפסיק
אוי
מנסיון,אם יש לכם איזה מלפפון או ירק ארוך וקשיח בבית, תורידי את הקליפה שלו ותנסי לתת לה אותו, שיעסיק אותה קצת.
בזמן הזה, תנסו לקחת אותה לוטרינר ולנסות להרגיע אותה.
גם נעצתי, מקווה שהכל יהיה בסדר (:
מנסיון,אם יש לכם איזה מלפפון או ירק ארוך וקשיח בבית, תורידי את הקליפה שלו ותנסי לתת לה אותו, שיעסיק אותה קצת.
בזמן הזה, תנסו לקחת אותה לוטרינר ולנסות להרגיע אותה.
גם נעצתי, מקווה שהכל יהיה בסדר (:
ותעזבי לגעת את סטיפס ומשגיח עלייה
זה נשמע כמו הריון מדומה, היא סובלת
לגשת לוטרינר שמתמחה בחיות אקזוטיות
לגשת לוטרינר שמתמחה בחיות אקזוטיות
לצערי אין לי מושג מה זה יכול להיות, בתור אחת שגם לה יש ארנבים אז אני ממליצה לך לבדוק בגוגל או לדבר עם מישהו שמבין בנושא,
נעצתי, מקווה שגם יגיע לאנשים הנכונים.
מקווה שהכל יהיה טוב:)
נעצתי, מקווה שגם יגיע לאנשים הנכונים.
מקווה שהכל יהיה טוב:)
שואל השאלה:
שכחתי לציין:
היא איתנו מעל 4 שנים וזו פעם ראשונה שאני רואה אותה עושה משהו כזה!
שכחתי לציין:
היא איתנו מעל 4 שנים וזו פעם ראשונה שאני רואה אותה עושה משהו כזה!
אנונימית
אני באמת לא חושב שמישהו יכול לעזור קחי אותה לווטרינר זה בהחלט לא תקין
כן לפי מה שתיארת היא בהיריון מדומה ולכן מכינה קן כזה מהפרווה
וטרינר
יש מצב היא מגרדת משהו כי יש עליה טפילים או משהו
או שהיא מגרדת את עצמה מדיכאון
יש מצב היא מגרדת משהו כי יש עליה טפילים או משהו
או שהיא מגרדת את עצמה מדיכאון
להתקשר לוטרינר.
ואם אין לך את המספר, לדבר עם אבא שלך שידבר עם הוטרינר/ישלח לך את המספר.
ואם אין לך את המספר, לדבר עם אבא שלך שידבר עם הוטרינר/ישלח לך את המספר.
זה קורה מלחץ וחרדה של החייה או שהיא בהריון ומכינה מאין "קן" לגורים, כך או כך תיקח אותה מהר לוטרינר
רציני עכשיו, אני באמת יודעת מלה על מכרסמים ואלה שני הדברים הכי שכיחים שיש
ראיתי איזה טיקטוק אחד שהראה סרטון של ארנבת או ארנב שבנו קן לבעלים שלהם, אני לא מבינה בכלל בארנבים אבל בכל זאת אני ממליצה לך לפנות לוטרינר הוא יודע הכי טוב.
בעיקרון זה נשמע שהיא יולדת
תנסו לקחת אותה לוטרינר לפי דעתי היא לא תרצה לעזוב את הכלוב
בזמן הקרוב היא הולכת להיות נורא עצבנית ותוקפנית
זה פשוט אומר שהיא בהריון
הוטרינר ייתן לכם מלא הנחיות בשבילה
תנסו לקחת אותה לוטרינר לפי דעתי היא לא תרצה לעזוב את הכלוב
בזמן הקרוב היא הולכת להיות נורא עצבנית ותוקפנית
זה פשוט אומר שהיא בהריון
הוטרינר ייתן לכם מלא הנחיות בשבילה
היא תמות
מה קרה בסוף?
תעדכני
תעדכני
תזמיני וטרינר
אנונימי
יכול להיות שהיא בהריון ובדרך כלל הן שומרות את הפרווה בשביל הלידה ולכן היא גם מפחדת
גם הארנבת שלי עושה את זה.. אולי תסרקי אותה לפעמים זה ככה שהם משילים פרווה
היא פשוט מוציאה מהפה כדורים של פרווה
היא פשוט מוציאה מהפה כדורים של פרווה
היי!
אנרבת/שרקן/ כל חיית מחמד אחרת מסוג זה כשהיא אוכלת את הפרווה של עצמה זה מעיד על איזו בעיה או משהו שיש לה.
יש לי שני שרקנים ואחד מהם התחיל לאכול את הפרווה של עצמו וזה אחד הסימנים שהיו לכך שהוא חולה...
ממליצה לפנות לווטרינר שיראה אותה.
ומקווה שזה שום דבר.. אבל עדיין חשוב.
בהצלחה!! מקווה שעזר..
אנרבת/שרקן/ כל חיית מחמד אחרת מסוג זה כשהיא אוכלת את הפרווה של עצמה זה מעיד על איזו בעיה או משהו שיש לה.
יש לי שני שרקנים ואחד מהם התחיל לאכול את הפרווה של עצמו וזה אחד הסימנים שהיו לכך שהוא חולה...
ממליצה לפנות לווטרינר שיראה אותה.
ומקווה שזה שום דבר.. אבל עדיין חשוב.
בהצלחה!! מקווה שעזר..
תתקשרי לאבא שלך דחוף שיתקשר לוטרינר תגידי לאבא שלך שזה מקרה חירום חריג
היא תקיא את זה
אני חןשבת שהיא תקיא את ה באיזה שהוא שלב אבל את יכולה לבדוק עם הוטרינר
תשאלו את הוטרינר אולי צריך לכרות לה את הרחם
וטרינר
המתת חסד
סתם סתם
סתם סתם
אנונימי
תקשיב או תקשיבי הארנבת שלי עשתה את זה ובנתה קן עכשיו אחרי שבוע היה לה גורים
שמסרו לנו אותה הביאו לנו אותה בהריון ולא ידענו
בקיצור לקחנו אחת פלוס שש
שמסרו לנו אותה הביאו לנו אותה בהריון ולא ידענו
בקיצור לקחנו אחת פלוס שש
תתקשרי לוטרינר
זה כנראה הריון מדומה, היא בונה קן
זה נורמלי וזה בסדר אבל אפשר לקחת אןתה לווטרינר לוודא
בהצלחה3>
זה נורמלי וזה בסדר אבל אפשר לקחת אןתה לווטרינר לוודא
בהצלחה3>
הארנבת שלי עושה את זה לפעמים... מסרקת את עצמה ומוציאה קצת שיער כדי לעשות קן לגורים
למרות שהיא לא באה במגע עם זכר
היא כנראה מיוחמת
לא אמורה להיות בעיה בכלל אבל אם את לא רגילה לזה תתקשרו לווטרינר ליתר ביטחון
למרות שהיא לא באה במגע עם זכר
היא כנראה מיוחמת
לא אמורה להיות בעיה בכלל אבל אם את לא רגילה לזה תתקשרו לווטרינר ליתר ביטחון
אנונימית
ארנבים אמורים לבנות קן לגורים שלהם אל תדאגי זה נורמאלי
היה לנו גם אותו דבר
היא הולכת ללדת כנראה
הכל טוב תנשמי נשמה
היא הולכת ללדת כנראה
הכל טוב תנשמי נשמה
דחוף לוטרינר
זה מסוכן תקחי אותה לרופא...
תלכי לוטרינר
היא בהריון
מזל טוב
מזל טוב
קרה לי פעם אחרי יום היא מתה :(
אנונימי
תעדכניי
שמעתי על זה פעם
הם עושים את זה שמגרד להם משהו או מציק להם על הגוף וזה ממש לא טוב
הם עושים את זה שמגרד להם משהו או מציק להם על הגוף וזה ממש לא טוב
בדרך כלל כשארנבות תולשות לעצמן את הפרווה זה אומר שהם מתכוונות ללדת והם מכינות קן לגורים שלה
שואל השאלה:
עידכון:
ניקח אותה ביום שני לוטרינר
בנתיים:
היא כרגע בסדר.❤
היא לא עשתה את זה עוד פעם השבןע, היא אוכלת כרגיל, שותה, אנרגטית כרגיל
אין משהו בריאותי חריג שאנחנו רואים בנתיים, אבל כן ניקח אותה בכל זאת בשני לבדיקה (:
**ממה שאני מניחה:
כניראה מה שקרה זה שהייתה לה נשירה בגלל שהקיץ עוד שנייה פה ולא היה לה נוח
מה שכן אנחנו חושבים להתחיל להפקיד לסרק אותה ולהוריד לה את השיער המיותר (הפרווה שנשרה) וככה למנוע את התלישה - אבל לגבי זה כבר נתייעץ עם הוטרינר כמובן ולא נפעל סתם ככה
מעריכה את הדאגה והתגובות❤❤❤ לא מובן מאליו!!!
וכמובןן מקווה לזכור לעדכן אותכם על מה אמרו בוטרינר!
עידכון:
ניקח אותה ביום שני לוטרינר
בנתיים:
היא כרגע בסדר.❤
היא לא עשתה את זה עוד פעם השבןע, היא אוכלת כרגיל, שותה, אנרגטית כרגיל
אין משהו בריאותי חריג שאנחנו רואים בנתיים, אבל כן ניקח אותה בכל זאת בשני לבדיקה (:
**ממה שאני מניחה:
כניראה מה שקרה זה שהייתה לה נשירה בגלל שהקיץ עוד שנייה פה ולא היה לה נוח
מה שכן אנחנו חושבים להתחיל להפקיד לסרק אותה ולהוריד לה את השיער המיותר (הפרווה שנשרה) וככה למנוע את התלישה - אבל לגבי זה כבר נתייעץ עם הוטרינר כמובן ולא נפעל סתם ככה
מעריכה את הדאגה והתגובות❤❤❤ לא מובן מאליו!!!
וכמובןן מקווה לזכור לעדכן אותכם על מה אמרו בוטרינר!
אנונימית
אני שמחה לשמוע שהכל בסדר
ואני מקווה שהכל ימשיך להיות בסדר
ואני מקווה שהכל ימשיך להיות בסדר
שואל השאלה:
הלכנו לוטרינר..
זה סרטן.
גידול בבטן רוב הסיכויים סרטני
..
ת ו ד ה
תודה לכם אנשי סטיפס.
תודה שלחצתם עליי ללכת לוטרינר.
מי יודע מה היה קורה אם היינו מגלים את זה בשלב יותר מאוחר.
הניתוח והטיפולים די עולים הרבה
אני אתחיל לעבוד ולכסוך כסף בשבילה
אני לא אוותר עליה.
אני כניראהלא יוכללעדכן על המצב והתהליך בהמשך כי השאלה תיסגר בקרוב (לא יודעת איך היא פתוחה להגיב עד עכשיו בכלל חח)
אבל בכל מקרה
נתפלל לטוב.
הלכנו לוטרינר..
זה סרטן.
גידול בבטן רוב הסיכויים סרטני
..
ת ו ד ה
תודה לכם אנשי סטיפס.
תודה שלחצתם עליי ללכת לוטרינר.
מי יודע מה היה קורה אם היינו מגלים את זה בשלב יותר מאוחר.
הניתוח והטיפולים די עולים הרבה
אני אתחיל לעבוד ולכסוך כסף בשבילה
אני לא אוותר עליה.
אני כניראהלא יוכללעדכן על המצב והתהליך בהמשך כי השאלה תיסגר בקרוב (לא יודעת איך היא פתוחה להגיב עד עכשיו בכלל חח)
אבל בכל מקרה
נתפלל לטוב.
אנונימית
מצטער לשמוע):. מקווה לטוב❤. והיום כנראה השאלה תיסגר עברו 15 ימים והיא אמורה חהיסגר אחריי שבועיים
יאא אני מקווה שהיא תהיה בסדר אני מחזיקה לה אצבעות
מצטער לששמוע
אני מקווה שהיא תחלים ❤
אני מקווה שהיא תחלים ❤
כואב לשמוע מקווה שהיא תחלים
וואי, איזה סיפור! מזל שהלכתה לווטרינר, נתפלל בשבילה ❤❤
יואוו שהיה בסדר בעזר"ה
אני ממש מצטערת לשמוע, אני מרגישה את הכאב שלך כי גם לי הייתה ארנבת...
אל תוותרי עליה, הם באמת שווים את זה❤❤
כל הכבוד לך שאת עושה כל מה שאת יכולה ושבאמת אכפת לך!
אל תוותרי עליה, הם באמת שווים את זה❤❤
כל הכבוד לך שאת עושה כל מה שאת יכולה ושבאמת אכפת לך!
שואל השאלה:
ישש עדיין אפשר להגיבב!! (תודה נאמנים. הלוואי והשאלה תישאר פתוחה כדי שאניאמשיך לעדכן על מצבה אמן)
חח אני אגיע לעיניין:
תודה לכם ועל כל האיחולים❤❤
אמן אמן אמן שהתפילות יתגשמו ושאני באמת אעמוד במילה שלי ואספיק להרוויח את כל הכסף הדרוש ולהציל אותה בזמן.
אגב!
אשמח לעזרה קטנה נוספת:
אם יש לכם רעיונות למקומות עבודה לגילאי 14 בחופשת פסח, אני מאוודד אשמח!! (ממה שהבנתי מ14+ בחופשים אפשר לעבוד אצל מעסיק זמני)
ישש עדיין אפשר להגיבב!! (תודה נאמנים. הלוואי והשאלה תישאר פתוחה כדי שאניאמשיך לעדכן על מצבה אמן)
חח אני אגיע לעיניין:
תודה לכם ועל כל האיחולים❤❤
אמן אמן אמן שהתפילות יתגשמו ושאני באמת אעמוד במילה שלי ואספיק להרוויח את כל הכסף הדרוש ולהציל אותה בזמן.
אגב!
אשמח לעזרה קטנה נוספת:
אם יש לכם רעיונות למקומות עבודה לגילאי 14 בחופשת פסח, אני מאוודד אשמח!! (ממה שהבנתי מ14+ בחופשים אפשר לעבוד אצל מעסיק זמני)
אנונימית
אני מאמינה שהיא תהיא בסדר!
שמחה שעידכנת:)
ובקשר לשאלה אין לי מושג לגבי מקומות עבודה אבל אפשר לעשות בייביסיטר לאנשים מהמשפחה ואז לעבור לשכנים וכאלה
שמחה שעידכנת:)
ובקשר לשאלה אין לי מושג לגבי מקומות עבודה אבל אפשר לעשות בייביסיטר לאנשים מהמשפחה ואז לעבור לשכנים וכאלה
בייביסיטר יכול להיות מעולה
יכול להיות שאת יכולה גם לעזור לילדים ביסודי עם שיעורי בית ואת יכולה גם לדרוש על זה יותר כסף מעל בייביסיטר
אם תנסי לשלב את שניהם ביחד זה יכול מאוד לעזור
יכול להיות שאת יכולה גם לעזור לילדים ביסודי עם שיעורי בית ואת יכולה גם לדרוש על זה יותר כסף מעל בייביסיטר
אם תנסי לשלב את שניהם ביחד זה יכול מאוד לעזור