3 תשובות
14 פרו מקס
13 פרו
לא יודעת לי אמרו ש14 אותו דבר כמו ה13 וסתם לא שווה את הכסף
לא יודעת לי אמרו ש14 אותו דבר כמו ה13 וסתם לא שווה את הכסף
היה לי 13 פרו מקס, היום 14 פרו מקס. יש הבדל מטורף באיכות המצלמה בין המכשירים, והדינאמיק אייסלנד שמחליף את המגרעת הוא מדהים לדעתי. זה בעיקר עניין שלך, מה יותר חשוב ואיך, כי אם לא כלכך מפריע לך המגרעת ואת רוצה איכות סבבה, אז אין טעם להשקיע עוד כלכך הרבה כסף. האייפון 14 פרו מקס גם קצת יןתר מהיר ויש לו always on display, ז"א שהמסך אף פעם לא מתכבה. תעשי/ה את החישובים שלכם ותחליטו.
באותו הנושא: