41 תשובות
אל תקשיבי לשטויות האלה
אנונימית
שואל השאלה:
מזדהה כברווז
מה אני לא?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא נושמת איזה אידיוט
אני עושה רפורט
אנונימית
אתה לא מבין כמה זה הורס את תהליך הגדילה ,
ההתפתחות , וכמה זה עושה נזק
אני עושה את זה הכל עובד לי טוב מאוד, סתם בכיינים
אנונימי
להרעיב את עצמך זו לא הדרך בשום אופן
תקרא על זה לפני שאתה אומר לאנשים להרעיב את עצמם
מנסיון אישי
אנונימי
מה אתה מצפה ?
שלא תאכל ותעלה במשקל ??
אתה תרד בדרך גרועה מצטערת להיות זו שאומרת לך ,
אתה על הדרך תהרוס ככ הרבה ממך שחבל שאתה עקשן
לא לאכול לא עובד רק עושה נזק אנא ממך אל תקשיבי לו
אם את רוצה להוריד קילו שאגב את לא צריכה כי המשקל שלך תקין כך או כך ואת עדיין בתהליכי גדילה ככה שזה נורמאלי לגמרי שתעלי
את יכולה להתחיל אימונים כמו אירובי וכאלה בסגנון ריצות
שואל השאלה:
אני רוצה להוריד כי בכלליות אני לא נראץ ממש רזה
אנונימית
^אנחנו תמיד השופטים הכי ביקורתיים כלפי עצמנו
איך שאת רואה את עצמך זה לא איך שאחרים רואים אותך
המשקל שלך תקין לגמרי
כך או כך זה בסדר לרצות לשנות כל עוד עושים את זה בריא
יש סיכוי שלא באמת עלית במשקל.
יש סיכוי שמדדת את המשקל כשהגוף שלך היה לא היה נקי מנוזלים והקיבה לא הייתה ריקה מאוכל.
הרבה פעמים זה מוסיף משקל כשיש אוכל בקיבה ונוזלים בכליות,אז לא חושב שעלית במשקל. פעם הבאה תישקלי בבוקר לפני שאת מכניסה משהו לגוף ונישקלת.
וגם אם עלית זה לא כזה ביג דיל... לא תמותי מזה
את מהממת וזה משקל ממש סבבה, תעשי הליכות ותשתי מים ואם זה ממש מפריע לך תעשי אימונים מהיוטיוב אבל חלילה לא להרעיב את עצמך את מהממת!!
אל תקשיבי למי שכתב להפסיק לאכול זה לא הפתרון את במשקל תקין אבל אם את רוצה אז להאכול בריא ולעשות הליכה
אחלה של משקל
למה אכפת לך מקילו אחד? עולים ויורדים כל יום קצת במשקל בקילו או קילו וחצי ואז חוזרים כי ככה הגוף עובד, צרכים יוצאים ונכנסים
להקפיד על ארוחות בריאות ומזינות יותר ללא קשר לירידה במשקל זה טוב לחיות באורך חיים בריא, מכל בחינה שהיא. בנוסף לכך- פעילות גופנית. בהצלחה רבה
להבין שהתנודות שלך במשקל קשורים באופן הדוק לחוסר איזון הורמונלי שמאוד טבעי בגיל שלך. כל הגוף באטרף של התבגרות מינית וזה טבעי. עודף דיאטות יעצרו תהליכים הורמונליים חיוניים ולכן זה רעיון גרוע. ממליצה בחום לאכול פחות מזון מעובד ולהקפיד על הליכה וספורט קבוצתי שאת אוהבת לפחות פעמיים בשבוע. הכל בסדר
המשקל שלך סבבה לגמרי
את במשקל טוב
זה משקל מעולה נשמה, הכול טוב
משקל מהמם, אבל אם את עדיין רוצה לרדת את יכולה לא לאכול בזמן הקרוב מאכלים מתוקים או דברים שגרמו לך להעלות במשקל, הליכות, מים, סתם לישן ישרים לבד בחדר ולרקוד באטרף
^^^ ברצינות? מה הקטע אתה מבין שזה יכול לגרום להפרעות אכילה
אנונימית
ממש לא מפסיקה לאכול!
אל תקשיבי לאנונימי
את לא זה משקל סבבה לגמרי
אבל תכלס הליכות ריצות ואכילה בריאה

ואל תקשיבי לזה שכתב למטה חהפסיק לאכול
כל יום עולים יורדים קילו
זה ממש בסדר
בבקשה אל תתחילי לספור לעצמך זה סתם יהרוס אותך
את ממהמת כמו שאת
הרבה סקס! סקס שורף קלוריות
לאכול יותר בריא ולעשות ספורט קצת משמעת עצמית לא קרה כלום
לזה שענה סקס נשמה היא בת 14
ולשאלה ספורט ואכילה בריאה
אל תחשבי על זה אפילו!
יש לי הרגשה שמדדת את המשקל אחרי ששתית כוס מים או אכלת משהו
זה שטויות זה כזה מינורי ושולי כולה קילו אחד וזה טבעי רצח
אל תסתכלי על משקל
זה משתנה תמיד
את לא צריכה להשאר תמיד באותו משקל!
זה הגיוני לגמרי שעלית בקילו...כי את גם גובההת וזה...
אל תפסיקי לאכול!!! פשוט תעשי חיטוב.... הכל בסדר!!
את בת 14... אל תתעסקי במשקל שלך כי את בכל מקרה תעלי כי את מתפתחת...
מה הסיפור כאן.. קודם כל זה גובה ומשקל מעולים אבל קצת ספורט לשים לב לאוכל זהו
תקשיבי זה משקל מדהים הלוואי עליי את לא צריכה לרדת בכלל
זה משקל ממש טוב
גם קילו זה כלום ואל תשכחי שאת בגיל ההתבגרות ואת גודלת ומתפתחת אז אם את עולה במשקל זה לא בהכרח כי שמנת
יכול ליהיות שהחזה או הטוסיק או הייריכיים גודלים לך
שואל השאלה:
היי תודה לכל מי שענה!!!
הייתי בחמות במקרה?
רק רציתי להגיד שבאותו היום כמעט לא שתיתי ולא אכלתי המון, והפסקתי לגבוהה.
בלי קשר לפני כמה ימים אמרו לי שאני לא נראת רזה אחרי כמה זמן שחשבתי את זה גם בעצמי, אז זה פשוט כנראה הלחיץ אותי
תודה רבהה
אנונימית
את בגיל שעולים במשקל את גודלת מתפתחת גיל ההתבגרות זה הגיוני שתעלי במשקל ואת במשקל נורמלי לגובה שלך את בנורמה
הפרעית אכילה פה ושם
אנונימי
הייתי ממליצה לך להישאר 54 או אפילו לעלות ל55 כי זה נראלי הממוצע לגובה שלך