7 תשובות
ללכת
תלכי
תלכי,אם ממש לא מתחשק לך תישארי
לכי
ללכת זה חשוב המקצועות האלו
ללכת.
בהצלחה
בהצלחה
תשארי גם ככה אין לך עתיד ומקסימום תהיי עובדת מקדונלדס
באותו הנושא: